At tabe sig?!?! Ubevidst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Hhe, smukke - du kan komme herop og tørre brækklatter op ;-))) ej, vores babyer glemmer at det er 2. Trimester - hm hm ;p

hahah jeg har kæresten til at ordne mit bræk så jeg tror måske at jeg siger pænt nej tak til dit bræk sveske 

heheh ja de må have travlt med at hygge sig i mavserne at de ikke bemærker hvor langt de er nået 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

SSL

MorTilJanuar skriver:

hahah jeg har kæresten til at ordne mit bræk så jeg tror måske at jeg siger pænt nej tak til dit bræk sveske 

heheh ja de må have travlt med at hygge sig i mavserne at de ikke bemærker hvor langt de er nået 

Haha, det forstår jeg slet ikke at du ikk gider ;-)) ja, de hygger sig vidst :-) det talte vu også om igår aftes faktisk, at når bebse og dens livlighed fik SÅ meget ros som den gjorde i torsdags, ka det ikk være helt galt Hehe.. Men der sjal heller ikk ting til bekymring - allerede nu igen opstår der bekymring fordi de seneste dage har stået på opkast efter stort set hver måltid, altså lille baby!! :p

Anmeld

22. september 2014

Linda0311

Slettet af moderator..

Anmeld

22. september 2014

ESV

Slettet af moderator.

Hvad skal den reklame gøre godt for? 

Ts skriver om utilsigtet vægttab i en graviditet.

Anmeld

22. september 2014

Kay

de første 4-5 måneder af denne graviditet har jeg tabt 8 kg. 

bevist og ubevist... har bevist holdt mig til at spise en del sundere end sidst... 

men hvor jeg i sidste graviditet havde en globende sult alle tider på døgnet, har jeg denne gang haft en del madlede og simpelthend ikke følt sult... 

lillepigen får hvad hun skal havde og vokser fint... og jeg spiser MEGET små måltider... for det meste kan jeg til aftensmad fx kun spise en tacoskal med fyld og så er jeg mæt 

nu er jeg 178 høj og har altid været over normal vægten, og ELSKER mad... at lave mad og at spise god mad... ikke alt muligt men god og godt lavet mad 

så jeg har fået en del komentare på at jeg ikke spiser meget i øjeblikket... men jeg er bare ikke sulten, og når det ikke går ud over hverken mig eller lillesøster så er det jo fint

de råd jeg fik fra diætist hvor jeg startede efter sidste graviditet og en vægtøning på 35 kg 

var at jeg skal mærke efter mig selv, og spise mange små men sunde måltider... hvis jeg ikke er sulten til frokost tid så tag alligevel en gullerod... 

så ja min dag ser sådan ud (mad mæssigt)

lille portion yoghurt eller en lille grovbolle til morgen sammen med elna

formiddag blomme eller nektarin eller vindruer (for ikke at få hård mave)

gullerod eller en rugbrødsmad til frokost... 

så er jeg simpelthend for dårlig til at huske at spise noget om eftermiddagen  men prøver at få lidt frugt eller grønt  1-2 gange

en lille portion aftensmad da jeg ikke kan spise mere end det

og så gerne noget frugt eller grønt om aftenen... og ja der er meget frugt og grønt på... men jeg har pco så stivelse er ikke for godt... og den plan der jeg spiser efter er aftalt med diætisten  

jeg er begynt at tage på igen... hvilket jeg også gerne skulle... og er lige pt gået i 0... altså jeg har taget de 8 kg på igen... og hvis jeg bliver ved at være gravid tager jeg nok også lidt mere på... men det gør heller ikke noget... så længe vi ikke kommer i nærhenden af de 35  men så skulle jeg da også være en gris hvis jeg skulle kunne nå det 

men hovedsagen... baby tager hvad den skal bruge... også selvom du taber dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.