At tabe sig?!?! Ubevidst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.015 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

SSL

Hej piger jeg var på vægten i torsdags og har tabt 3kg.. I 9. Uge havde jeg fra før graviditet taget 5kg på, men nu har jeg i 4. Måned tabt 3 af de fem?! Dvs jeg har kun taget to på (det er selvf. Ok ikk at have taget mere på hvis bare jeg får ro i sindet over at det ikke går udover min baby??? Har tendens til at få to gode hovedmåltider, men er simpelthent bare ikke sulten mere, og derfor prøver jeg bare at holde mig til to store solide og sunde måltider jeg drikker 0,5-1 liter mælk i løbet af dagen, det er et hit her.. Men berolige mig gerne ??? Eller hvordan ska jeg forholde mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Hej piger jeg var på vægten i torsdags og har tabt 3kg.. I 9. Uge havde jeg fra før graviditet taget 5kg på, men nu har jeg i 4. Måned tabt 3 af de fem?! Dvs jeg har kun taget to på (det er selvf. Ok ikk at have taget mere på hvis bare jeg får ro i sindet over at det ikke går udover min baby??? Har tendens til at få to gode hovedmåltider, men er simpelthent bare ikke sulten mere, og derfor prøver jeg bare at holde mig til to store solide og sunde måltider jeg drikker 0,5-1 liter mælk i løbet af dagen, det er et hit her.. Men berolige mig gerne ??? Eller hvordan ska jeg forholde mig?

Hmm forklaringen kunne være at du er gravid, dvs din krop er smækket på døgn arbejde det skal den lige vænne sig til og derfor taber du dig??

Anmeld

9. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

fik af vide af lægen at så længe du stadig går på toilettet så skal baby nok sørge for at tage det den har brug for fra dig af...

nok også derfor du har tabt dig.. netop fordi baby mente den skulle bruge mere end du indtog og har taget af dine depoter...

jeg tabte mig 5 kg i løbet af de første par uger af graviditeten... og han er lige nu (udfra min bogs oplysninger med gennemsnit) 3 uger foran i sin vægt...

havde en periode på 2½ døgn hvor jeg slet intet kunne holde i mig.. så vi fik et par snakke med både læge og lægevagten netop pga bekymringen for om baby stadig fik det han skulle bruge... som sagt varet var: "så længe mor kommer af med affaldsstoffer så er der indtaget nok til baby nok skal sørge for at få det den skal bruge"

Anmeld

9. juli 2011

A.

det sker ikke noget ved det og slet ikke når du ikke er på slanke kur men taber dig af sig selv har selv tabt mig 7 kg så bare rolig

Anmeld

9. juli 2011

Xady

i denne graviditet og min sidste tog jeg overhovde ikke på på noget tidspunkt men tabte mig kun, jeg var ikke på slankekur eller noget og spiste som jeg skulle.. begge gange har min JM sagt at det var helt fint da baby vejede det den skulle og jeg havde det fint   zian vejde lige knap 4 kilo ved fødsel og det mener de også lille pigen vil komme til..

så så længe du har det godt og ikke er på slankekur kan jeg ikke se hvad der skulle være i det.

Anmeld

9. juli 2011

SSL

Jeg er meget mere rolig nu tak piger, for at I ville dele Jeres erfaring :-)

Anmeld

9. juli 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Jeg er meget mere rolig nu tak piger, for at I ville dele Jeres erfaring :-)

Det skal du da ikke takke for , er jo derfor vi blandt andet er her 

For at kunne dele og modtage andre folks erfaringer og tanker 

Anmeld

9. juli 2011

SSL

MorTilJanuar skriver:

Det skal du da ikke takke for , er jo derfor vi blandt andet er her 

For at kunne dele og modtage andre folks erfaringer og tanker 

Jeg ligger, i Skagen og takker stadig hé he! Og hat kaldt på Ulrik flere gange idag

Anmeld

9. juli 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Jeg ligger, i Skagen og takker stadig hé he! Og hat kaldt på Ulrik flere gange idag

Pas godt på skagen det må gerne stå der når jeg kommer derop hihi 

Jeg har også dage hvor jeg siger hej til Ulrik stadigvæk  nooooot nice... 

Anmeld

9. juli 2011

SSL

MorTilJanuar skriver:

Pas godt på skagen det må gerne stå der når jeg kommer derop hihi 

Jeg har også dage hvor jeg siger hej til Ulrik stadigvæk  nooooot nice... 

Hhe, smukke - du kan komme herop og tørre brækklatter op ;-))) ej, vores babyer glemmer at det er 2. Trimester - hm hm ;p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.