Knor lasagne - hvordan gør jeg den lækker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

JulieE

Masser af hvidløg, gulerødder og squash, bacon i tern og en bechamel/ mornsauce, kan redde den Men tag hellere og brug opskriften fra den første Karolines kogebog, evt tilsat ovenstående. Så får du en bedre lasagne, som er fri for e- numre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

CmarianN

malenemusen skriver:

Vi skal have knor lasagne iaften, og jeg plejer altid at hælde en dåse flåede tomater i før bare at kvikke den lidt op -

Har i evt andre gode råd til hvordan det bliver lidt mere lækker?

Majs og gulerødder i er også dejligt  Hvidløg og champignon.

Anmeld

9. juli 2011

Lisbeth85

Kun fantasien sætter grænser: gulerødder, ærter, bønner, majs, spinat, champignon, tomatpure, selleri, peberfrugter etc. etc.... det er noget af det, som jeg ofte kvikker den op med

Anmeld

9. juli 2011

Carl-Emil's mor

Og benyt dig af fuldkornsplader istedet for de der billige alm blege  De smager meget bedre i fuldkorn og mætter meget mere 

Anmeld

9. juli 2011

Isabeau

malenemusen skriver:

Vi skal have knor lasagne iaften, og jeg plejer altid at hælde en dåse flåede tomater i før bare at kvikke den lidt op -

Lad være og brug den!  Brug i stedet alm. oksekød (500 g.), som brunes sammen med presset hvidløg, salt og peber og tilsæt en dåse tomatpuré. Dernæst mælk/fløde alt efter hvor tyk/tynd, du vil ha´den. Pift den op med basilikum, champignon, gulerødder, ærter eller lign.

Prøv! Jeg garenterer, den er god! Jeg bruger den selv og også når jeg skal lave Spagetti Bolognese, hvor jeg yderligere tilsætter cocktailpølser

Anmeld

9. juli 2011

Stumpen

JulieE skriver:

Masser af hvidløg, gulerødder og squash, bacon i tern og en bechamel/ mornsauce, kan redde den Men tag hellere og brug opskriften fra den første Karolines kogebog, evt tilsat ovenstående. Så får du en bedre lasagne, som er fri for e- numre

Har du den opskrift? og vil du dele?? Har nemlig ikke selv nogen karolinebøger...

Anmeld

9. juli 2011

Sofia

Prøv at putte lidt sur/sød chilisovs i.. du ved sådan noget asiatisk noget.. det synes jeg er rigtig godt i lasagne. Laver den dog fra bunden så ved ikke hvordan det smager med knors. Men morney er et must

Anmeld

9. juli 2011

rogerrasch

malenemusen skriver:

hakke noget hvidløg f.eks det gør jeg altid men jeg er også helt vildt med konsistensen af hvidløg

Anmeld

9. juli 2011

JulieE

Stumpen skriver:

Har du den opskrift? og vil du dele?? Har nemlig ikke selv nogen karolinebøger...

Det kan du tro... Bare ikke lige nu Er i sommerhus, men vil meget gerne sende den til dig når jeg er hjemme igen!!

Anmeld

9. juli 2011

MortilCilas

malenemusen skriver:

Jeg putter en masse monaysovs (staves) i :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.