Vi er kærester - men så alligevel ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

N&J

Det største problem i alt det her er mine følelser omkring det hele. Jeg har ikke tilgivet ham for alle de svigt der har været igennem det sidste år og jeg ved ikke om jeg kan

Så er det selvfølgelig også et rigtig stort problem at vi ikke kan snakke om det. Vi kan som sagt slet ikke kommunikere, og hver gang jeg fortæller hvor ulykkelig jeg er så siger han bare det nok skal gå osv. Føler ikke han tager mine følelser alvorligt.

Jeg syntes ærligt talt du skal finde dig noget hjælp til jer som par, noget ægteskabsrådgivning af en art - fordi det at han ikke ønskede barnet i starten, men nu har sagt at han gerne vil være der er for jeres barn er STORT, og selvom det ikke bliver jer (selv efter rådgivning) så har I fået nogle redskaber til at kommunikere og takle problemer på, og hvis I skal samarbejde om det mest dyrebare i jeres verden, så er det invisteringen værd - men vil give dig ret i at I ikke skal flytte sammen som du har det nu, men det betyder jo ikke at det vil ændre sig i fremtiden.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.