Hej alle sammen.
Jeg har oprettede en anonym profil da jeg ikke ønsker at folk skal snage 
Min kæreste og jeg har været sammen i 3 år, og jeg er gravid med termin om 3 måneder.
Min kæreste ønskede ikke barnet(det er ikke planlagt) men jeg kunne ikke få en abort, og valgte derfor at få barnet alligevel.
Der har været en del svigt fra hans side det sidste år(ønsker ikke at uddybe dem her), og efter jeg er blevet gravid er det gået op for mig at jeg ikke har tilgivet ham for det. Jeg elsker ham, uden tvivl. Men jeg bebrejder ham for at rende rundt og være ked af det. Samtidigt føler jeg ikke han gider vores kommende barn(han siger han gør men hans handlinger siger noget andet)
Det er nu blevet så galt at jeg er flyttede ud da jeg var så ked af det. Det har hjulpet en del på mit humør. Men vi ser heller ikke hinanden særlig meget(en gang hver 14 dag måske).Synes vi bider af hinanden hver gang vi ses, og derfor orker jeg ikke ses med ham
Så det er altså mig der ikke ønsker at ses og ikke ham.
Jeg står med alle udgifterne til barnet selv, og føler ikke han bidrager med noget økonomisk eller mentalt udover at sætte krav(hvordan det skal opdrages, hvad det skal hedde, hvor det skal gå i skole osv osv)
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op?
Anmeld