mortilflere skriver:
Jeg tror at i måske skal holde en lille pause med ÆL sex , jeg kan huske da vi prøvede vi gad sg ik tilsidst , og vi har kun været 1 ½ år om den gørste , 1 år om den næste , og 8 mdr om den 3 hvor vi fik hjælp den sidste tog vi som den kom der gik så 6 mdr...
Måske skulle du gøre ham klart at du ikke ligger og sammenligner ham med andre ???
Eller forfør ham
, få sex ud af sengen 
Men ak, det er jo hvad jeg gør. Jeg har altid bare elsket ham for det han var, men jeg er begyndt at savne noget mere spændende sex og jeg sammenligner ham ikke med noget bestemt, men føler et afsagn i forhold til at mit sexliv var mere spændende førhen.
Jeg har lagt sex på hylden når vi har ÆL, fordi vi nu har opgivet selv at lave børn.
Men jeg synes det er så svært at uanset hvor meget jeg har lyst, så kommer han efter 1 min. Jeg kan godt selv gøre noget så jeg kommer efter 2 min.
Jeg har forsøgt at vi så skulle bruge remedier til at lade mig komme først, men når jeg er kommet "tørrer" jeg.
Hvis han prøver at holde sig tilbage, så går det også galt, for så kan jeg ikke mærke intensiteten.
Derfor har vi altid sex for hans skyld. Og så er det meningen at vi dagen efter skal have det for min skyld, da han jo så bedre kan holde sig uden at komme. Men der har han jo fået hans del og gør intet for at vil skal komme hen i sengen, og du ved, tænder istedet for tv osv.
Jeg tror vi begge har gode intentioner for at det skal lykkes - altså kærlighedsmæssigt, så elsker vi hinanden og vil gerne det skal være rart.
Måske er det min skyld fordi jeg kunne tænke mig for meget. Jeg ved jo godt at min mand ikke kan få en stor donkraft når han nu ikke er født sådan. Og det er kun min mand jeg gerne vil være sammen med.
Jeg har overvejet at se om jeg kan få fat i en af de der spil - altså ligesom et ludospil, bare et sex spil. Jeg tænkte om det måske kunne vække gnisten. Jeg tager tit en orgasme når manden ikke er hjemme, så helt slukket er jeg jo ikke.
Sorry, lader vist bare tankerne køre nu