begær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Jeg tror at i måske skal holde en lille pause med ÆL sex , jeg kan huske da vi prøvede vi gad sg ik tilsidst , og vi har kun været 1 ½ år om den gørste , 1 år om den næste , og 8 mdr om den 3 hvor vi fik hjælp den sidste tog vi som den kom der gik så 6 mdr...

Måske skulle du gøre ham klart at du ikke ligger og sammenligner ham med andre ???

Eller forfør ham , få sex ud af sengen

Men ak, det er jo hvad jeg gør. Jeg har altid bare elsket ham for det han var, men jeg er begyndt at savne noget mere spændende sex og jeg sammenligner ham ikke med noget bestemt, men føler et afsagn i forhold til at mit sexliv var mere spændende førhen.

Jeg har lagt sex på hylden når vi har ÆL, fordi vi nu har opgivet selv at lave børn.

Men jeg synes det er så svært at uanset hvor meget jeg har lyst, så kommer han efter 1 min. Jeg kan godt selv gøre noget så jeg kommer efter 2 min.

Jeg har forsøgt at vi så skulle bruge remedier til at lade mig komme først, men når jeg er kommet "tørrer" jeg.

Hvis han prøver at holde sig tilbage, så går det også galt, for så kan jeg ikke mærke intensiteten.

Derfor har vi altid sex for hans skyld. Og så er det meningen at vi dagen efter skal have det for min skyld, da han jo så bedre kan holde sig uden at komme. Men der har han jo fået hans del og gør intet for at vil skal komme hen i sengen, og du ved, tænder istedet for tv osv.

Jeg tror vi begge har gode intentioner for at det skal lykkes - altså kærlighedsmæssigt, så elsker vi hinanden og vil gerne det skal være rart.

Måske er det min skyld fordi jeg kunne tænke mig for meget. Jeg ved jo godt at min mand ikke kan få en stor donkraft når han nu ikke er født sådan. Og det er kun min mand jeg gerne vil være sammen med.

Jeg har overvejet at se om jeg kan få fat i en af de der spil - altså ligesom et ludospil, bare et sex spil. Jeg tænkte om det måske kunne vække gnisten. Jeg tager tit en orgasme når manden ikke er hjemme, så helt slukket er jeg jo ikke.

Sorry, lader vist bare tankerne køre nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Chalala85

Det er helt normatl. du savner noget begær og savner den intime kærlighed i havde sammen i sengen. så for at få den kommer der en 3. person med i sengen som du ved kan give det. Jeg synes ikke du skal fortælle manden du drømmer om ham og en mere. Men du skal fortælle ham hvor meget du savner jeres intime sex, jeres hede sex, tiden hvor i hengiver jeg selv 110% til hinanden. Held og lykke med det, er sikker på i nok skal finde gnisten igen

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Hansen97 skriver:

Drop ÆL sex... Ha sex hver anden dag i stedet for... Vi har været sammen i 14,5 og har været dårlige til at prioritere sex pga børn men det gør vi nu... Lige hvor vi har tid, lyst og mulighed... Hvor vi end er
Men det skal nok prioriteres i en periode...

Tak Hansen Ja det er svært pga. vores barn - som jo også let vågner.

Men vi har opgivet at få flere børn, så vi behøver ikke sexe for at få et barn mere (Vi ansøger om adoption nu)

Men ja jeg skal helt klart ud af den rolle, at have ÆLsex. Det har vi gjort i så lang tid, at det nærmest er "opdragelse"

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Det er helt normatl. du savner noget begær og savner den intime kærlighed i havde sammen i sengen. så for at få den kommer der en 3. person med i sengen som du ved kan give det. Jeg synes ikke du skal fortælle manden du drømmer om ham og en mere. Men du skal fortælle ham hvor meget du savner jeres intime sex, jeres hede sex, tiden hvor i hengiver jeg selv 110% til hinanden. Held og lykke med det, er sikker på i nok skal finde gnisten igen

Tak - jeg er glad for at høre at det er normalt. Men stadig flov og ked af at jeg har det sådan. Men jeg er nødt til at sige noget til manden og ja naturligvis ikke det med drømmen om kollegaen. Tror egentlig også han ville undre sig, da han ikke mener den kollega har noget sex-appeal (nørd)

Anmeld

10. juli 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Tak - jeg er glad for at høre at det er normalt. Men stadig flov og ked af at jeg har det sådan. Men jeg er nødt til at sige noget til manden og ja naturligvis ikke det med drømmen om kollegaen. Tror egentlig også han ville undre sig, da han ikke mener den kollega har noget sex-appeal (nørd)

Selvfølgelig skal i snakke sammen. Et parforhold kræver arbejde og især på den seksuelle front. Hvis man ikke kommer med lidt krydderi går det altså i stå. Man gider jo heller ikke spise spaghetti hver dag vel

Men ´jeg synes du kan gøre 2 ting.

1.Du lægger kortene på bordet og fortæller hvad du savner og håber han gør det samme.

2. Du kender sikkert et ømt punkt eller 2 som han bliver meget varm af at få berørt eller tale om. Benyt dig af dem, vis at du ved hvad du vil have og ved hvad han kan lide Tag en tur i en sexshop ( hvis i self tænder på legetøj ) Køb noget nyt, noget i aldrig har prøvet før og begiv jer ud i at udforske hinanden og brugen af legetøjet.

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Selvfølgelig skal i snakke sammen. Et parforhold kræver arbejde og især på den seksuelle front. Hvis man ikke kommer med lidt krydderi går det altså i stå. Man gider jo heller ikke spise spaghetti hver dag vel

Men ´jeg synes du kan gøre 2 ting.

1.Du lægger kortene på bordet og fortæller hvad du savner og håber han gør det samme.

2. Du kender sikkert et ømt punkt eller 2 som han bliver meget varm af at få berørt eller tale om. Benyt dig af dem, vis at du ved hvad du vil have og ved hvad han kan lide Tag en tur i en sexshop ( hvis i self tænder på legetøj ) Køb noget nyt, noget i aldrig har prøvet før og begiv jer ud i at udforske hinanden og brugen af legetøjet.

Tak for rådet.

Førstnævnte, har vi talt om mange gange.

Men du rammer nok plet på det sidste. Ikke det med sexshoppen, for jeg har bestilt ting hjem istedet. Men at jeg burde forsøge at tænde ham og det gør jeg ikke. Jeg føler faktisk det er lang tid siden jeg har prøvet at være "fræk" - hvis man kan sige det sådan. Det vil jeg prøve i aften

Anmeld

10. juli 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Tak for rådet.

Førstnævnte, har vi talt om mange gange.

Men du rammer nok plet på det sidste. Ikke det med sexshoppen, for jeg har bestilt ting hjem istedet. Men at jeg burde forsøge at tænde ham og det gør jeg ikke. Jeg føler faktisk det er lang tid siden jeg har prøvet at være "fræk" - hvis man kan sige det sådan. Det vil jeg prøve i aften

sådan min skat! Det er fedt at høre du tager skeen i egen hånd Er sikker på han bliver meget glad for at du tager initiativ Kom gerne med en opdate imorgen så  jeg får at rudderne dugger i aften

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

sådan min skat! Det er fedt at høre du tager skeen i egen hånd Er sikker på han bliver meget glad for at du tager initiativ Kom gerne med en opdate imorgen så  jeg får at rudderne dugger i aften

hehe tak Jamen det skal jeg nok gøre

Anmeld

10. juli 2011

Chalala85

Anonym skriver:

hehe tak Jamen det skal jeg nok gøre

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Jeg kunne altså ikke vente til i aften Manden lå og sov og vi har badeværelse i forlængelse, så jeg fik sønnen i bad med alle hans biler soms skal vaskes og så lavede jeg en forhøjning på sengen så hvis sønnemanden kom ud af bruseren kunne han ikke se hvad vi lavede og så gjorde jeg som du sagde
Og det var rigtigt rigtigt skønt og jeg nåede at komme. Desværre sagde min søn at vandet var for varmt lige som manden var ved at komme - men det var alligevel en god oplevelse og det er tydeligt at manden smiler mere nu

Måske skal jeg bide det i mig, om hvem der skal lægge op til hvem og så bare gøre det selv hver gang. For manden slukker mig mere med hans måde, når han spørger om jeg har lyst og vi stadig kan nå at se et afsnit osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.