begær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg er gift med den sødeste, rareste og dejligste mand. Men sexlivet er gået i stå og har været det i lang tid - vi er trætte og ja, han tænder altid for fjernsynet

Men jeg kan vågne om natten efter at drømme om sex - hed sex!

I nat vågnede jeg endnu engang efter sådan en drøm, men denne gang - og det er 2. gang, var min mands kollega med i drømmen.

Jeg ville aldrig svigte min mand. Men er bare ked af at jeg har det sådan. Jeg ville bare gerne drømme om min mand i stedet.

Jeg havde lige brug for at få det ud og hvis nogen har gode råd til hvordan jeg kommer videre, må I gerne sige det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

DLM

tror det er meget normalt at drømme om andre og sex, når man mangler lidt ømhed og opmærksomhed fra sin partner. Er sikker på du ikke er den eneste

men sig til ham at det er det du mangler

Anmeld

9. juli 2011

Jibbe

Nogle gange er jeg også så træt og tænker at man bare ikke orker. Men det er så skønt man lige tager sig sammen og får startet. det er som om man får lidt ekstra energi bagefter. Jeg er også vågnet om natten og bare haft så meget lyst til sex og dwt er ikke altid ham som er med i drømmen. Så kæler jeg lidt for ham og efter et par minutter når han er tændt så vækker jeg ham rigtigt og så er begge klar :-) nogle gange skal man altså tage lidt initiativ selvom man er træt. Det giver mere energi i længden.

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar piger jeg var så ked af hvis jeg begyndte at tænke på andre... og vi mangler virkelig gnisten lige i øjeblikket. Det har vi prøvet før og der gik det over og gnisten kom igen. Vi har været sammen i 9 år nu - og jeg vil altid kæmpe for at gnisten kommer tilbage. Men synes de drømme kommer oftere og oftere og bliver så gal på mig selv over det

Anmeld

9. juli 2011

mortilflere

Vi har i perioder kørt på planlagt sex , simpelhend haft dage i ugen hvor vi skulle ha sex lige meget hvad (hvis Alberte sov) 

Det tror jeg har redet vores sex liv , at vi ikke kunne krybe uden om , Alberte sover ikke meget , jeg er kronisk træt osv bonden arbejder meget osv 

Men selv om det nogen dage kan være pligt sex , opdagede vi hurtigt at sex gav lyst til mere

Vi har i år været sammen i 21 år , og det skal plejes både ude for sexen og et forspil behøver ikke begynde først 20 min inden sengen rammer

Anmeld

9. juli 2011

karina1980

mortilflere skriver:

Vi har i perioder kørt på planlagt sex , simpelhend haft dage i ugen hvor vi skulle ha sex lige meget hvad (hvis Alberte sov) 

Det tror jeg har redet vores sex liv , at vi ikke kunne krybe uden om , Alberte sover ikke meget , jeg er kronisk træt osv bonden arbejder meget osv 

Men selv om det nogen dage kan være pligt sex , opdagede vi hurtigt at sex gav lyst til mere

Vi har i år været sammen i 21 år , og det skal plejes både ude for sexen og et forspil behøver ikke begynde først 20 min inden sengen rammer

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Tak for svar - jeg ved ikke om det hjælper hvis man har aftalt sex flere gange om ugen. En af grundene til at jeg har mistet lysten er fordi vi i 8 år har kæmpet for at få børn, og derfor altid skal have sex når ÆL kommer. Min mand er ikke med på noget sjov i sengen, eller han er meget ærbar. Vi kan godt bruge remedier, men det er altid på blide måde. Han har kun været sammen med en pige før mig og jeg har omvendt prøvet flere og meget god sex. Derfor prøver jeg også på ikke at forvente for meget.

Anmeld

10. juli 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Tak for svar - jeg ved ikke om det hjælper hvis man har aftalt sex flere gange om ugen. En af grundene til at jeg har mistet lysten er fordi vi i 8 år har kæmpet for at få børn, og derfor altid skal have sex når ÆL kommer. Min mand er ikke med på noget sjov i sengen, eller han er meget ærbar. Vi kan godt bruge remedier, men det er altid på blide måde. Han har kun været sammen med en pige før mig og jeg har omvendt prøvet flere og meget god sex. Derfor prøver jeg også på ikke at forvente for meget.

Jeg tror at i måske skal holde en lille pause med ÆL sex , jeg kan huske da vi prøvede vi gad sg ik tilsidst , og vi har kun været 1 ½ år om den gørste , 1 år om den næste , og 8 mdr om den 3 hvor vi fik hjælp den sidste tog vi som den kom der gik så 6 mdr...

Måske skulle du gøre ham klart at du ikke ligger og sammenligner ham med andre ???

Eller forfør ham , få sex ud af sengen

Anmeld

10. juli 2011

Hansen97

Anonym skriver:

Drop ÆL sex... Ha sex hver anden dag i stedet for... Vi har været sammen i 14,5 og har været dårlige til at prioritere sex pga børn men det gør vi nu... Lige hvor vi har tid, lyst og mulighed... Hvor vi end er
Men det skal nok prioriteres i en periode...

Anmeld

10. juli 2011

Hansen97

Hansen97 skriver:

Drop ÆL sex... Ha sex hver anden dag i stedet for... Vi har været sammen i 14,5 og har været dårlige til at prioritere sex pga børn men det gør vi nu... Lige hvor vi har tid, lyst og mulighed... Hvor vi end er
Men det skal nok prioriteres i en periode...

det var den rigtige smiley... Sorry men skriver fra telefon...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.