hey 
Hvilket program bruger du?
Jeg har nogle kommentarer. Husk - det er bare min personligt mening 
Billede 1: Du har lagt for stor kontrast i billedet, så hans pande f.eks. bliver overbelyst i toppen. begge pander er egentlig overbelyst enkelte steder. Jeg kan se, at der er brugt en lige på flash - jeg ville fjerne skyggen og bløde billedet op.
Billede 2: her ville jeg gøre baggrunden ensfarvet. Jeg synes desuden billedet her også har for store kontraster, hvilket gør, at babyen er helt lys i den ene side af ansigtet. jeg ville også bløde det op.
Billede 3: billedet er alt for lyst i den ene side, ses især på babyens hoved 
billede 4: Det her billede er jo så lidt opsat som det kan blive, og derfor er det "svært" at vurdere redigeringen, fordi det ikke er taget med henblik på hvordan lyset er. Derfor er det alt for lyst i den ene side
jeg ville desuden sløre baggrunden, men det skulle der nok være tænkt på, da billedet blev taget.
billede 5: jeg ville fjerne stregen i siden, samt gøre babyen skarpere. Billedet er en smule sløret.
Billede 6: Jeg ved ikke om billedet kan "reddes" men jeg ville helt sikkert gøre det skarpere. Og så øge farverne lidt.
Jeg håber det er brugbart. Jeg kunne skrive meget, meget mere men vil lade det ligge ved de basale ting - da det ellers går ned i bittesmå detaljer, som man skal bruge photoshop til at redigere og som tager mange, mange timer.
Anmeld