jer med Ipad eller iphone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

jydeinden

SD21 skriver:

Super, jeg har godkendt jer nu

takker. har lige sendt dig en gave som tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

jydeinden

Giraffen skriver:

jeg gør ikke men spiller fashion story (som klart kan anbefales - selvom det er lidt dumt) - lidt i samme stil bare med en tøjbutik

hehe okay.. kan være jeg vil spille det på et tidspunkt

Anmeld

9. november 2011

jydeinden

hvis nogen af jer spiller enten restaurant story eller fashion må i da gerne lige skrive til mig, for kunne godt bruge flere naboer

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

jydeinden skriver:

hvis nogen af jer spiller enten restaurant story eller fashion må i da gerne lige skrive til mig, for kunne godt bruge flere naboer

jeg gør - hedder vist nok deluxecat deluxe_cat eller catdeluxe eller cat_deluxe eller noget... tror godt jeg har plads til lidt flere naboer - ellers sig til så ka jeg tilføje dig

ej man føler mig så dum når den bimler og bamler og folk spørger "hva sker der" og jeg siger "jeg ska bare lige passe min tøjbutik"

Anmeld

9. november 2011

jydeinden

Giraffen skriver:

jeg gør - hedder vist nok deluxecat deluxe_cat eller catdeluxe eller cat_deluxe eller noget... tror godt jeg har plads til lidt flere naboer - ellers sig til så ka jeg tilføje dig

ej man føler mig så dum når den bimler og bamler og folk spørger "hva sker der" og jeg siger "jeg ska bare lige passe min tøjbutik"

hahahaa

jamen lidt legebarn må man vel gerne være.. der er jeg nok endnu værre end dig, for kan godt finde på midt om natten at bede min kæreste om at række mig ipaden, hvortil han spørg hvad jeg skal.. jamen jeg skal da passe mit spil

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

jydeinden skriver:

hahahaa

jamen lidt legebarn må man vel gerne være.. der er jeg nok endnu værre end dig, for kan godt finde på midt om natten at bede min kæreste om at række mig ipaden, hvortil han spørg hvad jeg skal.. jamen jeg skal da passe mit spil

hehe jeg spiller det så så smart at jeg tilpasser tøjbestillingen så det ikke kommer om natten

Anmeld

9. november 2011

jydeinden

Giraffen skriver:

hehe jeg spiller det så så smart at jeg tilpasser tøjbestillingen så det ikke kommer om natten

hehe gør jeg også i min restaurant hvis jeg skal noget dagen efter men har prøvet at ansøge dig, men den fandt dig ikke. så prøv lige at ansøge dustmuz ( tror jeg nok jeg hedder derinde.. min kærestes ide)

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

jydeinden skriver:

hehe gør jeg også i min restaurant hvis jeg skal noget dagen efter men har prøvet at ansøge dig, men den fandt dig ikke. så prøv lige at ansøge dustmuz ( tror jeg nok jeg hedder derinde.. min kærestes ide)

så er der smidt en invite så ka det være du ka fortælle mig hva jeg hedder derinde ka sgu aldrig huske det

Anmeld

9. november 2011

jydeinden

Giraffen skriver:

så er der smidt en invite så ka det være du ka fortælle mig hva jeg hedder derinde ka sgu aldrig huske det

du hedder cat deloux ( med mellemrum) eneste kombi jeg self ikke havde prøvet HAHA

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

jydeinden skriver:

du hedder cat deloux ( med mellemrum) eneste kombi jeg self ikke havde prøvet HAHA

wouw det forstår jeg ikke bad ellers om at hedder deluxecat - kom nemlig til at kalde mig mit fulde navn først (d'oh) så det ville jeg gerne ha lavet om så jeg skrev en mail til dem så har de ændret det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.