Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
spiller i et spil der hedder restuarant story? for hvis i gør vil jeg gerne vide om i evt vil add mig til jeres spil som ven eller jeg add jer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lidt fremad igen
SD21 skriver: Jeg har lige hentet det tidligere
Jeg har lige hentet det tidligere
okay jeg tror nok vi hedder marco polo derinde, men er faktisk ikke sikker
jydeinden skriver: okay jeg tror nok vi hedder marco polo derinde, men er faktisk ikke sikker
SD21 skriver: Nårh, det var fordi jeg ikke havde en konto derinde, men det har jeg nu :b jeg hedder stephaniedrue - jeg kan nemlig ikk finde jer derinde
Nårh, det var fordi jeg ikke havde en konto derinde, men det har jeg nu :b jeg hedder stephaniedrue - jeg kan nemlig ikk finde jer derinde
du skulle gerne have fået en nabo invitation nu... kan du ikke lige se hvad vi hedder for kæresten er også i tvivl haha
vi fandt ud af det, vores storm id var dustmuz istedet
jydeinden skriver: vi fandt ud af det, vores storm id var dustmuz istedet
jydeinden skriver: spiller i et spil der hedder restuarant story? for hvis i gør vil jeg gerne vide om i evt vil add mig til jeres spil som ven eller jeg add jer.
jeg gør ikke men spiller fashion story (som klart kan anbefales - selvom det er lidt dumt) - lidt i samme stil bare med en tøjbutik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128