Institutions priser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

TTM

Anonym skriver:

Super tak tak

Skal først bruge pladsen januar 2013 regner jeg med  måske december 2012 er ikke sikker endnu og ville egentlig have gemt mine barselsklip men det kan jo så nok ikke rigtig betale sig i det store hele

En lorte jungel at finde rundt i ...

det er en RIGTIG lorte jungle... Havde heldigvis en sød dame som hjalp mig da jeg stod alene, så jeg fik søgt alt..

Nu ved jeg ikke om i kan få det, men boligsikring kan i jo også søge hvis ikke indkomsten er for høj? Det hjælper jo også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Anonym trådstarter

TykkeTrunteMor skriver:

det er en RIGTIG lorte jungle... Havde heldigvis en sød dame som hjalp mig da jeg stod alene, så jeg fik søgt alt..

Nu ved jeg ikke om i kan få det, men boligsikring kan i jo også søge hvis ikke indkomsten er for høj? Det hjælper jo også

Forstår bare ikke hvorfor det er så komplet umuligt svært for dem at skrive tingene tydeligt og lige ud af vejen på deres lorte hjemmesider

Det er de skam aaaaaalt for høje til desværre  men sådan er det jo... Jeg er bare træt af at betale så forpulet meget i skat også modtage så satans lidt igen.. bruger ikke en gang deres hospitaler kun det private så derfor har jeg det sådan hvis jeg kan få lov at betale mindre i insitutionsplads haps så snupper jeg det

Anmeld

8. juli 2011

TTM

Anonym skriver:

Forstår bare ikke hvorfor det er så komplet umuligt svært for dem at skrive tingene tydeligt og lige ud af vejen på deres lorte hjemmesider

Det er de skam aaaaaalt for høje til desværre  men sådan er det jo... Jeg er bare træt af at betale så forpulet meget i skat også modtage så satans lidt igen.. bruger ikke en gang deres hospitaler kun det private så derfor har jeg det sådan hvis jeg kan få lov at betale mindre i insitutionsplads haps så snupper jeg det

Kender det godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.