Institutions priser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Efter hvad jeg har hørt er der ikke noget der hedder hel eller delvis friplads mere , men i stedet beregner de friplads fra 100% til 0 .
Jeg synes du skal kontakte kommunen de kan hjælpe dig .
Jeg selv kan heller ikke finde ud af alt det man skal udfylde .

Jeg bor desværre i en snot ubegavet kommune der ikke har kunne hjælpe mig.. har allerede kontaktet dem.. jeg skulle vente til 1 mdr før terminen..  og jeg vil gerne have tjek på mine ting... ikke fordi det genere mig at betale friplads overhoved.. men jeg er studerende og betaler i forvejen 45% i skat og ved at kommunerne er gode til at slippe igennem hvor det er lettest desværre så tænkte der var nogle kloge damer herinde jeg kunne spørge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Jeg bor desværre i en snot ubegavet kommune der ikke har kunne hjælpe mig.. har allerede kontaktet dem.. jeg skulle vente til 1 mdr før terminen..  og jeg vil gerne have tjek på mine ting... ikke fordi det genere mig at betale friplads overhoved.. men jeg er studerende og betaler i forvejen 45% i skat og ved at kommunerne er gode til at slippe igennem hvor det er lettest desværre så tænkte der var nogle kloge damer herinde jeg kunne spørge

STakkels sikke dog en lorte kommune . har din mand fast arbejde og tjener godt ?
Jeg har læst man ikke må tjene over 140000 kr om året for at få hel fri plads der efter bliver det beregnet ned .
Men ja det er jo et vidt begræb til hvor meget du kan få , men noget får i , jeg vil skyde på halv hvis ikke din kæreste tjener en formue om måneden .
HAr selv prøvet at beregne men den sagde kontakt kommunen .

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

STakkels sikke dog en lorte kommune . har din mand fast arbejde og tjener godt ?