Baby med i svømmehallen hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Katja1987

Tak for alle de svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

norenberg

de siger som hovedregl 8 uger....det er også fra den alder de starter baby svømning...

Anmeld

8. juli 2011

Katja1987

norenberg skriver:

de siger som hovedregl 8 uger....det er også fra den alder de starter baby svømning...

Okay men nu var det jo bare en "ene" tur i svømmehallen.. Men så venter jeg lidt endnu..

Anmeld

8. juli 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Jeg ka ikk huske om der ellers var nogen bestemt regel for hvornår. Men jeg ved bar at min SP sagde at vi måtte tage afsted når navlen var fin og jeg selv os var helet.

Mener vi var afsted første gang da hun var en 8-9 uger, altså efter den første lægeundersøgelse. jeg lod nemlig lig lægen tjekke at jeg var hel helet, for ikk få noget med nogen baktusser.

Men rigtig god tur ti jer når i tager afsted. Det er så skønt og se de små plaske rundt i vandet. Det noget de kender

Anmeld

9. juli 2011

Katja1987

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

Jeg ka ikk huske om der ellers var nogen bestemt regel for hvornår. Men jeg ved bar at min SP sagde at vi måtte tage afsted når navlen var fin og jeg selv os var helet.

Mener vi var afsted første gang da hun var en 8-9 uger, altså efter den første lægeundersøgelse. jeg lod nemlig lig lægen tjekke at jeg var hel helet, for ikk få noget med nogen baktusser.

Men rigtig god tur ti jer når i tager afsted. Det er så skønt og se de små plaske rundt i vandet. Det noget de kender

Ja det sagde min SP os..  Ja jeg glæder mig rigtig meget til at se ham plaske rundt blir så hyggeligt..  

Tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.