Baby med i svømmehallen hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Katja1987

Hej alle i skønne mennesker..

Jeg har en søn på 7 uger og ville super gerne i svømmehallen med ham.. Men hvornår må du egentlig komme med..??

Hans navle er helt fin, og han elsker at bade herhjemme også de har et stort varmvandsbassin her hvor vi bor så det ville jo nok være lykken at komme derned..

Men kan ikk rigtig finde ud af hvornår de må??? Håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Knus Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Zeus

Jeg kan ikke huske reglerne, men Isabella var med i svømmehallen første gang, da hun var 8 uger..

Anmeld

8. juli 2011

SaNiNa

Hedder det ikke 3 måneder eller er det 3 kg er ikke helt sikker. m

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

Jeg kan heller ikke lige huske reglerne, men ellers kan du altsi lige ringe ned og høre dem ad i svømmehallen. Det er vist noget med at de skal veje et bestemt antal kg.

Vi blev anbefalet af instruktøren i vores svømmehal, at han skulle have MME eller ammes lige efter svømmeturen, for at neutralisere klorvandet, ellers kan de godt få det lidt skidt

Anmeld

8. juli 2011

Noneother

Når de er begyndt at ta´på / vejer over 4 kg -Fik jeg ad vide af min SP

Anmeld

8. juli 2011

SaNiNa

fandt lige dette

Hvornår kan de starte? En god tommelfingerregel er: Når navlen er lægt. Hvis man vil være helt på den sikre side kan man dog vælge det lidt mere kedelige. Mindst 3 måneder gammel og mindst 3 kilo.

Anmeld

8. juli 2011

Katja1987

Okay for min SP sagde bare at når navlen var fin.. Hmm..  Det er ikk nemt..

Anmeld

8. juli 2011

Fru Nielsen

Begge mine har været 8 uger da de er kommet med i svømmehal.....

Anmeld

8. juli 2011

Miss T

Katja1987 skriver:

Hej alle i skønne mennesker..

Jeg har en søn på 7 uger og ville super gerne i svømmehallen med ham.. Men hvornår må du egentlig komme med..??

Hans navle er helt fin, og han elsker at bade herhjemme også de har et stort varmvandsbassin her hvor vi bor så det ville jo nok være lykken at komme derned..

Men kan ikk rigtig finde ud af hvornår de må??? Håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Knus Katja

Når du har været til 8 ugers undersøgelse.

Anmeld

8. juli 2011

Fru.Mäes <3

Vi var først i svømmehallen med Felix efter han havde fået sin 3 måneders vaccation.. Fik af vide af min svigerinde, som er sundhedsplejerske at vi skulle vente til han var vaccineret pga. bakterierne i vandet Så Felix var lidt over 3 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.