Højstol .. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Fam. Madsen

cnmigo skriver:

Vi har en Hokus Pokus stol - 3 i en.

Den er SUPER og så er den yderst holdbar - den er pt. 29 år gammel og har holdt til mig (den er fra min barndom) og min lillesøster samt over 10 års dagplejebørn.

Og så har den da også snuppet min ældste datter + min søn!

Den har fået skiftet betræk som det eneste 

Og så er den brun.

her kan jeg skrive med... den er super skøn jeg fik en af min beste vens forældre da jeg fik min den ælste som har holdt til hendes to drenge plus børnebørn og som nu skal holde til min nummer to også super lækker stol..

til den ælste har vi fået en gammel brugt trip trap stol som vi også er glade for synes bare den fylder mere en hokus pokus stolen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

MortilCilas

serinasmor skriver:

hmmm ... nok fordi vores er den gamle slags med træbøjlen .,.. mine forældre har en ny triptrap med plasticbøjlen ... den fungerede fint til serina .. men hun var heller ikke den største baby... hun er nu så gammel så vi ikke længere bruger bøjle så det havde jeg ikke lige tænkt på

Cilas er 6 måneder og han vejer tæt på de ni kg ..

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

maria_wt skriver:

Hvis du ikke går efter noget smart så er Ikea's stol FANTASTISK.. Alle kan være i den, og så koster den næsten ikke penge..

Vi har været SÅ glad for vores.. Vi har både den og en DanStol, og Ikea's har altså været brugt mest  

Det går jeg ikke så meget op i. Mere det at min søn kan være der
Men ikea stolen, er det en de kan vokse med også .. eller ?

Anmeld

8. juli 2011

maria_wlt

Cilas skriver:

Det går jeg ikke så meget op i. Mere det at min søn kan være der
Men ikea stolen, er det en de kan vokse med også .. eller ?

Nej det er det desværre ikke..

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00069725

Anmeld

8. juli 2011

cnmigo

her kan jeg skrive med... den er super skøn jeg fik en af min beste vens forældre da jeg fik min den ælste som har holdt til hendes to drenge plus børnebørn og som nu skal holde til min nummer to også super lækker stol..

til den ælste har vi fået en gammel brugt trip trap stol som vi også er glade for synes bare den fylder mere en hokus pokus stolen

Ja, den er GENIAL den stol 

Den er fra Brio.

Kom dog i tanker om at rattet er knækket af ved vores, men det er fint nok, bruger det ikke.

Her er en i hvid.

Man kan ligge den ned så rattet vender op ad - så vipper/gynger stolen lidt. 

Eller man kan ligge den ned modsat, så vipper den ikke og så kommer der en lille brodflade frem som barnet kan have legesager/mad på 

Anmeld

8. juli 2011

Fam. Madsen

cnmigo skriver:

Ja, den er GENIAL den stol 

Den er fra Brio.

Kom dog i tanker om at rattet er knækket af ved vores, men det er fint nok, bruger det ikke.

Her er en i hvid.

Man kan ligge den ned så rattet vender op ad - så vipper/gynger stolen lidt. 

Eller man kan ligge den ned modsat, så vipper den ikke og så kommer der en lille brodflade frem som barnet kan have legesager/mad på 

vores er blå og der er rattet også faldt men som du skriver så har vores dreng aædrig brugt den del.. men tilgængel der hvor du vender den om så der er et bord der har vi brugt den meget og gør det stadig hvis vi hygger med middagsmad i stuen 

Anmeld

8. juli 2011

Noahmor

Cilas skriver:

Er det ikke svært at få dit barns ben ned i den ? Fordi min søn kunne ikke komme ned i en trip trap lign. stol

Nej, skal bare stå bagved stolen, når man putter barnet ned i. Men altså, nu er Noah også kun knap 6 måneder, så han gør ikke rigtig modstand. 

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

Noahmor skriver:

Nej, skal bare stå bagved stolen, når man putter barnet ned i. Men altså, nu er Noah også kun knap 6 måneder, så han gør ikke rigtig modstand. 

Haha, Cilas er heller ikke mere end 6 måneder, men nu er han en stor dreng ..

Anmeld

8. juli 2011

Noahmor

Cilas skriver:

Haha, Cilas er heller ikke mere end 6 måneder, men nu er han en stor dreng ..

Noah hører heller ikke til de mindste. 

Men han sidder rigtig fint i både trip trap og ikeastolen. Ikeastolen har vi købt hynden til, ellers er den for stor endnu.

Til trip trap stolen har vi købt en play tray (et uoriginalt) bord, så han kan sidde og lege der.  

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

Noahmor skriver:

Noah hører heller ikke til de mindste. 

Men han sidder rigtig fint i både trip trap og ikeastolen. Ikeastolen har vi købt hynden til, ellers er den for stor endnu.

Til trip trap stolen har vi købt en play tray (et uoriginalt) bord, så han kan sidde og lege der.  

Der kan man se Men må lige kigge en masse stole igennem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.