Højstol .. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.896 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

MortilCilas

Hej tøser ..
Jeg tænkte på, om der er nogle der har erfaringer med en leander højstol .. ?
Og nogle der har erfaringer med nogle andre, som er helt okay ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

serinasmor

vi har en triptrap som er købt brugt og det har vi ikke fortrudt

udover det har jeg kun hørt gode ting om leanderstolen men egentlig at den havde samme fordele som triptrap .. nemlig at den vokser med barnet ...

jeg har også hørt rigtig gode ting om ikeahøjstolen ... den er nemlig også til at have med rundt (på besøg) den fylder ikke ret meget når den ar klappet sammen .. og den er nem at samle og billig

Anmeld

8. juli 2011

Noahmor

Cilas skriver:

Hej tøser ..

Vi har trip trap stolen hjemme og er superglade for den, da vi regner med at kunne bruge den i mange år. Derudover har vi købt ikea højstolen til vores forældre og den er også god. 

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

serinasmor skriver:

vi har en triptrap som er købt brugt og det har vi ikke fortrudt

udover det har jeg kun hørt gode ting om leanderstolen men egentlig at den havde samme fordele som triptrap .. nemlig at den vokser med barnet ...

jeg har også hørt rigtig gode ting om ikeahøjstolen ... den er nemlig også til at have med rundt (på besøg) den fylder ikke ret meget når den ar klappet sammen .. og den er nem at samle og billig

Har hørt at de nye triptrappere, skulle være noget tis, og være svært at få børnenes ben ned i. Og prøved en højstol, som min søn ikke kunne komme i
Men tak .. vil prøve at kigge på ikea også

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

Noahmor skriver:

Vi har trip trap stolen hjemme og er superglade for den, da vi regner med at kunne bruge den i mange år. Derudover har vi købt ikea højstolen til vores forældre og den er også god. 

Er det ikke svært at få dit barns ben ned i den ? Fordi min søn kunne ikke komme ned i en trip trap lign. stol

Anmeld

8. juli 2011

cnmigo

Vi har en Hokus Pokus stol - 3 i en.

Den er SUPER og så er den yderst holdbar - den er pt. 29 år gammel og har holdt til mig (den er fra min barndom) og min lillesøster samt over 10 års dagplejebørn.

Og så har den da også snuppet min ældste datter + min søn!

Den har fået skiftet betræk som det eneste 

Og så er den brun.

Anmeld

8. juli 2011

LC

Vi har en tripp trap stol, den har vi været glade for. Man kan evt smørre stearin på enderne af bøjlen, så er den nem at tage af hver gang men sætter barnet i, så glider den ligesom nemmere.

Men da min datter fik for tykke lår til at hun kunne sidde i den tog vi først ryglænet af og senere bøjlen. Men hun var 1år da vi tog bøjlen af, så det passede fint.

Hos mine forældre har vi denne sammenklaplige højstol fra Babymoov, den er vi også glade for, den fylder nemlig meget lidt når man ikke bruger den.

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

cnmigo skriver:

Vi har en Hokus Pokus stol - 3 i en.

Den er SUPER og så er den yderst holdbar - den er pt. 29 år gammel og har holdt til mig (den er fra min barndom) og min lillesøster samt over 10 års dagplejebørn.

Og så har den da også snuppet min ældste datter + min søn!

Den har fået skiftet betræk som det eneste 

Og så er den brun.

erj hvor fedt!!!

Anmeld

8. juli 2011

serinasmor

Cilas skriver:

Har hørt at de nye triptrappere, skulle være noget tis, og være svært at få børnenes ben ned i. Og prøved en højstol, som min søn ikke kunne komme i
Men tak .. vil prøve at kigge på ikea også

hmmm ... nok fordi vores er den gamle slags med træbøjlen .,.. mine forældre har en ny triptrap med plasticbøjlen ... den fungerede fint til serina .. men hun var heller ikke den største baby... hun er nu så gammel så vi ikke længere bruger bøjle så det havde jeg ikke lige tænkt på

Anmeld

8. juli 2011

maria_wlt

Cilas skriver:

Hej tøser ..

Hvis du ikke går efter noget smart så er Ikea's stol FANTASTISK.. Alle kan være i den, og så koster den næsten ikke penge..

Vi har været SÅ glad for vores.. Vi har både den og en DanStol, og Ikea's har altså været brugt mest  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.