Hun gider ikke flasken !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Mormilla

Maja_4000 skriver:

Vores datter er snart 7 måneder (den 15.) og hun vil ikke have flasken mere Hvis hun er MEGET sulten f.eks. om natten eller om morgenen kan hun godt tage 60 - 90 ml. .. Men ellers nægter hun den .. Hun ér mega sulten , og giver vi grød eller mos sluger hun kæmpe portioner ..

Men det er da aaalt for tidligt ikke at få mme mere , er det ikke ?
Vi har prøvet at skifte sutter osv. , og det har ikke hjulpet ..

Sp har ferie .. Såh .. Nogle gode råd ?

min datter gad heller ikke flasken men fandt ud af at det var fordi det var en latex sut hun vil kun han den sut der er lavet af gummie. Og kun den fra nuk... Den fra nuk havde samme form som hendes sut og er lavet af det samme.

Hvilke flasker har du prøvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Maja_4000

Mormilla skriver:

min datter gad heller ikke flasken men fandt ud af at det var fordi det var en latex sut hun vil kun han den sut der er lavet af gummie. Og kun den fra nuk... Den fra nuk havde samme form som hendes sut og er lavet af det samme.

Hvilke flasker har du prøvet?

Vi bruger dem fra nuk , og det er også de sutter hun har .. Begge i silikone , eller hvad det er de gennemsigtige er lavet af :b .. Vi har prøvet den lile og store , med lille , mellem og stort hul .. Så har vi også prøvet avent flaskerne ..

Anmeld

8. juli 2011

Maja_4000

nettemor skriver:

hvad så hvis du giver hende det i et glas?

Det er minimalt hvad der ryger ned .. Det meste løber bare ud igen :b

Anmeld

8. juli 2011

Mormilla

Maja_4000 skriver:

Vi bruger dem fra nuk , og det er også de sutter hun har .. Begge i silikone , eller hvad det er de gennemsigtige er lavet af :b .. Vi har prøvet den lile og store , med lille , mellem og stort hul .. Så har vi også prøvet avent flaskerne ..

dU kunne prøve at købe de brune sutter, som er lavet af gummi den kan man os købe til nuk. Det er den eneste min datter vil ta!

Anmeld

8. juli 2011

Corn

Vores datter er snart 7 måneder (den 15.) og hun vil ikke have flasken mere Hvis hun er MEGET sulten f.eks. om natten eller om morgenen kan hun godt tage 60 - 90 ml. .. Men ellers nægter hun den .. Hun ér mega sulten , og giver vi grød eller mos sluger hun kæmpe portioner ..

Men det er da aaalt for tidligt ikke at få mme mere , er det ikke ?
Vi har prøvet at skifte sutter osv. , og det har ikke hjulpet ..

Sp har ferie .. Såh .. Nogle gode råd ?

Min mellemste søn gad ikke ammes mere fra 4 mdr, og ville heller ikke have flaske, så han fik alderssvarende babymad og så fik han mme i kop...

Anmeld

8. juli 2011

Maja_4000

Mormilla skriver:

dU kunne prøve at købe de brune sutter, som er lavet af gummi den kan man os købe til nuk. Det er den eneste min datter vil ta!

Det er jo et forsøg værd

Anmeld

8. juli 2011

Mormilla

Maja_4000 skriver:

Det er jo et forsøg værd

Ja det er det Håber at hun vil ta den...

Anmeld

8. juli 2011

Axelsmor<3

Babyer har kun brug fir mme/modermælk til en alder af 6mdr. Så det er meget normalt at hun ikke vil det. Bare sørg for godt med jerntilskud og almindelig sødmælk i grøden. Men du må altså ikke give hende rugbrødsbidder endnu, det er først fra en alder af 8mdr. Så kun burde stadigvæk kunne nøjes med grød og mos .. Måske bare hvor det er groft most med gaffel?

Håber du finder ud af det .. Men endelig ikke pres hende til rugbrødderne endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.