afføring flaskebarn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.727 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Mother-love

hej piger..

Nu siger man at flaskebørn skal af med afføring en gang om dagen. men det gør Isabella altså ikke.. det gør hun hver anden dag. men ved ikke om det er noget der er alarmerende da hun ikke har ondt i maven eller har hård mave eller noget..

hvad siger i? er det noget jeg skal gøre noget ved eller? har i prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

camillakrath

michelledam skriver:

hej piger..

Nu siger man at flaskebørn skal af med afføring en gang om dagen. men det gør Isabella altså ikke.. det gør hun hver anden dag. men ved ikke om det er noget der er alarmerende da hun ikke har ondt i maven eller har hård mave eller noget..

hvad siger i? er det noget jeg skal gøre noget ved eller? har i prøvet det samme?

Benjamin får også flaske. For det meste kommer han af med afføring hver dag, men til tider os hveranden dag.

Vi kan TYDELIGT mærke på ham, når han har problemer med at komme af med det. Så har han virkelig ondt, og så hjælper vi ham med lactulose. Også når han har hård mave.

Har din lille prinsesse det fint og ikke har ondt så ville jeg slet ikke være bekymret

Anmeld

7. juli 2011

K&S

michelledam skriver:

hej piger..

Anton har altid være flaskebarn og er heller ikke altid kommet af med noget hver dag - hvis ikke hun har ondt i maven eller hård afføring, ville jeg ikke gøre noget ved det

Anmeld

7. juli 2011

Lilje82

Noah er også flaskebarn og da han var på ren flaske (altså inden han begyndte på fast føde) kom han heller ikke af med det hver dag, så længe der ikke er længere tid imellem det og hun ikke er generet af det, så skal du ikke være bekymret. Men ellers så massér hende med lidt baby olie med uret retning omkring navlen hver dag og sørg for at cykle med hendes ben.

Anmeld

7. juli 2011

kristina30

hej hvis baby er glad og tilfreds betyder det ingen ting,vi bugte noget der hed syrnet i de grønne æsker det virkede men alomin virkede ikke afførende

Anmeld

7. juli 2011

kristina30

det gav en god virkning det ide grønne æsker

Anmeld

7. juli 2011

kristina30

det gav en god virkning det ide grønne æsker

Anmeld

7. juli 2011

camillakrath

kristina30 skriver:

hej hvis baby er glad og tilfreds betyder det ingen ting,vi bugte noget der hed syrnet i de grønne æsker det virkede men alomin virkede ikke afførende

Dem bruger vi også

Anmeld

7. juli 2011

kristina30

så kan det nok ikke gå helt galt med mindre baby har undt.

Anmeld

7. juli 2011

JustinsMoar

Hver anden dag er også ok!

Så længe der ikke går flere dage imellem, så skal du ikke bekymre dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.