Urolig og savler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

JustinsMoar

camillakrath skriver:

Måske vil det være en ide at tilbyde ham det et par gange om dagen? For er nok ikke så god til at præsentere det for ham

Det ville jeg i hvertfald gøre!

Han behøver ikke drikke så meget, bare lidt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

camillakrath

*Baby09* skriver:

Det ville jeg i hvertfald gøre!

Han behøver ikke drikke så meget, bare lidt ..

Det tror jeg altså jeg vil gøre. Og det vil virkelig også være godt i den her varme!

Anmeld

8. juli 2011

MetteMTH

camillakrath skriver:

Jamen kan de godt få det allerede?  Jeg ved slet ikke sådan noget

Det tror jeg da godt.. nogle er født med tænder.. Men tror det er meget sjældent det er sket.. Men hvis du er i tvivl, syntes jeg du skal få det tjekket ved lægen.. Har han trøske?

Anmeld

8. juli 2011

Mka

Hejsa. Jeg tror ikke på at det er tænder. ( men det kan da ske) Jeg tror det er et tigerspring( hvor de udvikler sig helt vildt), og så er det bare så trykkende i vejret.

Babyer i den str, begynder at danne meget spyt, fordi spyt er med til at nedbryde maden, det er en vigtig ting. Og så finder de fleste babyer ud at de kan lave bobler osv, ( og så savler de endnu mere ) det er en del af deres udvikling, også at putte alt i munden.

Anmeld

8. juli 2011

Mka

ps, hvis han er bryst barn, siger de at de jo ikke behøver at have vand, men bare en ekstra tår i varmen.

Min datter har også lige været i en periode hvor vi heller ikke kunne ligge hende fra os, hun skulle bare mærke os hele tiden.

Anmeld

8. juli 2011

2721

camillakrath skriver:

Jamen er det ikke for tidligt?  Jeg ved slet ikke hvornår det kommer. Og jeg kan ikke mærke noget inde i hans mund

Er bideringene dem der skal køles ned?

De kan starte meget tidligt, de er generet af dem optil flere mdr inden man kan mærke dem. du kan få bidering der kan køles ja, de behøver ikke at blive kølet, det er blot en mulighed

Anmeld

8. juli 2011

Kløver

camillakrath skriver:

Han har det også bare rigtig varmt. Så han er helt vild med at komme i bad

Hehe er vores søn også i den her varme, er det ellers blevet bedre ?

Anmeld

9. juli 2011

camillakrath

Mette88 skriver:

Det tror jeg da godt.. nogle er født med tænder.. Men tror det er meget sjældent det er sket.. Men hvis du er i tvivl, syntes jeg du skal få det tjekket ved lægen.. Har han trøske?

Nej det tror jeg ikke. Ville man så ikke selv kunne se det?

Anmeld

9. juli 2011

camillakrath

Mka skriver:

Hejsa. Jeg tror ikke på at det er tænder. ( men det kan da ske) Jeg tror det er et tigerspring( hvor de udvikler sig helt vildt), og så er det bare så trykkende i vejret.

Babyer i den str, begynder at danne meget spyt, fordi spyt er med til at nedbryde maden, det er en vigtig ting. Og så finder de fleste babyer ud at de kan lave bobler osv, ( og så savler de endnu mere ) det er en del af deres udvikling, også at putte alt i munden.

Så måske er det bare fordi han danner meget spyt!

Vidste slet ikke de kunne reagere sådan. Men ja det føles faktisk nogen gange som om han er lidt forvirret og frustreret

Anmeld

9. juli 2011

camillakrath

Maja84 skriver:

Hehe er vores søn også i den her varme, er det ellers blevet bedre ?

Lige idag synes jeg faktisk han er gladere. Det er som om han er lidt mere rolig og ikke nær så frustreret. Dog får han også bare lov til at ligge i body, for har fundet ud af at det beroliger ham lidt i tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.