Urolig og savler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.124 visninger
31 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

camillakrath

Hej tøser

Benjamin har i de sidste dage været MEGET urolig og irritabel. Han sover højst 30 min ad gangen i løbet af dagen. For det meste kun et par minutter.

Han savler rigtig meget og har brug for at sutte på alt.

Han er 12 uger på mandag. Kan det være inde i munden det irriterer ham?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

aya-zia

camillakrath skriver:

Hej tøser

Benjamin har i de sidste dage været MEGET urolig og irritabel. Han sover højst 30 min ad gangen i løbet af dagen. For det meste kun et par minutter.

Knus

altså min den ændste nåede KUN LIGE at blive 4 måneder da den første brød igennem... så ja vil mene det godt kan være tænder som roder... hun savlede også som en sindsyg en lille månedstid før... hun havde godt ik andet end savl hehe

Anmeld

7. juli 2011

camillakrath

aya-zia skriver:

altså min den ændste nåede KUN LIGE at blive 4 måneder da den første brød igennem... så ja vil mene det godt kan være tænder som roder... hun savlede også som en sindsyg en lille månedstid før... hun havde godt ik andet end savl hehe

Årh det er jeg helt glad for at høre. Var ved at være helt urolig for ham

Anmeld

7. juli 2011

Kløver

Det kan godt være tænder, men måske også varmen, min søn savler også mere lige for tidne, hvor det er så varmt og sover dårligere, synes lidt vand hjælper til at slukke tørsten lidt og køle ned, og måske et bad

Anmeld

7. juli 2011

2721

Det lyder som tænder, prøv med nogle bide ringe

Anmeld

7. juli 2011

MetteMTH

camillakrath skriver:

Hej tøser

Knus

Det lyder som tænder!

Anmeld

7. juli 2011

camillakrath

Maja84 skriver:

Det kan godt være tænder, men måske også varmen, min søn savler også mere lige for tidne, hvor det er så varmt og sover dårligere, synes lidt vand hjælper til at slukke tørsten lidt og køle ned, og måske et bad

Han har det også bare rigtig varmt. Så han er helt vild med at komme i bad

Anmeld

7. juli 2011

JustinsMoar

Det lyder meget som om der er tænder på vej! Hvordan drikker han her i varmen? Det kan ikke være væskemangel vel? Ej det er vel næsten umuligt når han kun er 12 uger..

Anmeld

7. juli 2011

camillakrath

Puslingen skriver:

Det lyder som tænder, prøv med nogle bide ringe

Jamen er det ikke for tidligt?  Jeg ved slet ikke hvornår det kommer. Og jeg kan ikke mærke noget inde i hans mund

Er bideringene dem der skal køles ned?

Anmeld

7. juli 2011

camillakrath

*Baby09* skriver:

Det lyder meget som om der er tænder på vej! Hvordan drikker han her i varmen? Det kan ikke være væskemangel vel? Ej det er vel næsten umuligt når han kun er 12 uger..

Allerede?  

Jamen jeg synes han spiser sådan okay. Ca 7 gange om dagen og alt fra 60 - 135. Alt efter hvor lang tid der er gået.

Og så prøver jeg med noget kamillethe men det er ikke altid det har interesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.