Mad/mos/grød - 8 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Papaya

Jeg følger lige med her.. Har en pige på 8 mdr.. Kunne godt bruge lidt inspiration!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

VIPpigen

Her får Lilje havregrød til morgenmad, bondebrød til middag, og hvad vi nu skal have til aften. Imellem måltiderne får hun frugt, og kiks.

Hun elsker at få brød fordi hun skal tygge på det, og det samme med aftensmaden så det skal ikke være most helt vildt her.

Anmeld

8. juli 2011

Zeus

Når vi koger kartofler til kartoffelmos, så koger jeg nogengange suppeurter med.. Det dufter og smager fantastisk, og Cajsa lapper det i sig Man kan købe det på frost, og det hedder bare "suppeurter".. Så laver jeg ca halv af hver, og bruger vandet til sovs bagefter

Anmeld

9. juli 2011

*A*

Zeus skriver:

Når vi koger kartofler til kartoffelmos, så koger jeg nogengange suppeurter med.. Det dufter og smager fantastisk, og Cajsa lapper det i sig Man kan købe det på frost, og det hedder bare "suppeurter".. Så laver jeg ca halv af hver, og bruger vandet til sovs bagefter

Anmeld

9. juli 2011

*A*

I dag er det gået godt. Begge drenge vil hellere have rugbrøds hapserne med leverpostej fremfor grøntsagsmosen. Dog spiste de begge dele

Hvad kan jeg ellers smøre på brødet ud over leverpostej?

Anmeld

9. juli 2011

Clisolka

*A* skriver:

I dag er det gået godt. Begge drenge vil hellere have rugbrøds hapserne med leverpostej fremfor grøntsagsmosen. Dog spiste de begge dele

Hvad kan jeg ellers smøre på brødet ud over leverpostej?

Vi har et hit herhjemme med smøreosten fra philadelphia  Hun er ikke så vild med leverpostej, så den prøvede vi en dag 

Anmeld

9. juli 2011

*A*

Babymor2010 skriver:

Vi har et hit herhjemme med smøreosten fra philadelphia  Hun er ikke så vild med leverpostej, så den prøvede vi en dag 

Super... Jeg køber en Philadelphia :-)

Anmeld

9. juli 2011

Clisolka

*A* skriver:

Super... Jeg køber en Philadelphia :-)

Så bliver det spændende at se om de vil spise det  

Årh, jeg synes også det er svært hvad man skal komme på rugbrødet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.