Hvorfor tager lægen det så roligt, når jeg er nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

chael

Lunae skriver:

Så er vi netop kommet hjem fra lægen. Ingen synlige symptomer, men hendes infektionstal er fordoblet på 2 dage. De har en mistanke om blærebetændelse, men har intet at have det i!

Hun får nu antibiotika og hvis feberen ikke er forsvundet inden to dage, så skal vi kontakte lægen igen!

Jeg ville trampe i gulvet?

Er hun blevet podet?? Det florere SÅ meget halsbetændelse rund, altså streptokokker.

Mine unger har haft det for godt 2 mdr. siden og min datter har det nu igen.

Det kan selvfølgelig være at antibiotikaen tager det, men har de "undersøgt" hende godt nok??

Ellers så forlang at få hende på børneafdelingen, hvor de kan undersøge barnet nærmere.

Jeg ville ikke acceptere at blive affejet med "at se tiden an"!

Håber på snarlig bedring for det lille pus

*CAmilla 28+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Lone Jakobsen

kan godt forstå du er bekymret, men som andre skriver så er det ofte almen tilstanden der siger mest om hvordan barnet har det.

har desværre ikke de store råd at komme med, men håber at din datter snart kommer ovenpå igen

Anmeld

7. juli 2011

Miss T

Nogen gange er de læger lidt sløve i optrækket og så bliver man som patient/pårørende desværre bare nødt til at være den evige belastende, som konstant ringer og rykker for at der sker noget!

Bed om en second oppinion eller få din læge til at sende en henvisning til børneafdelingen, det er den eneste vej, for at hun kan få en ordentlig udredning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.