Hvorfor tager lægen det så roligt, når jeg er nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Lunae

Camille er syg og har været det siden 18 juni, hvor hun fik begyndende feber. Hun var så syg en uges tid med omkring 39-40 i feber og havde efterfølgende 3 feberfrie dage.

Nu har hun så igen feber og har haft det i over en uge nu. Temperaturen har ligget på min. 38,7 og det har været selvom hun har fået panodil. Jeg har været til vagtlæge og læge med hende et utal af gange og de siger sgu ikke rigtig noget - blot at vi skal se tiden an.

Her til morgen har hun så 35,4. Hvad sker der for det? Hun er gået fra 39,8 for 3 timer siden, til 35,4. Jeg er mega bange for at hun fejler noget alvorligt!

Hvad gør jeg? Nogle gode råd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Lunae

Er jeg bare pylret eller hvordan?

Anmeld

7. juli 2011

tinasmor

Jeg kan ikke hjælpe, men ville ikke forlade tråden uden et . Det er aldrig rart at være bange.

god bedring, og håber nogle andre har nogle råd eller erfaringer.

Anmeld

7. juli 2011

Lunae

tinasmor skriver:

Jeg kan ikke hjælpe, men ville ikke forlade tråden uden et . Det er aldrig rart at være bange.

god bedring, og håber nogle andre har nogle råd eller erfaringer.

Mange tak! Havde en tid hos lægen kl 14 idag, men den er heldigvis blevet ændret til en akut tid her om en time! Feber i 3 uger er ikke normalt!!

Anmeld

7. juli 2011

Nessie

Det lyder godt nok også mærkeligt. Håber at de finder ud af hvad der er galt

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Har du prøvet at tag temperaturen med et andet termometer?

Nicklas hvade også en periode da han var 1 knap 1 år hvor han hvade feber hele tiden. og det gik i sig selv. han var dog ikke vild påvirket af det og kunne da også fint lege.

Kom dog ikke i dp, da jeg ikke vil sende en dreng med feber afsted.

Rigtig god bedring til jer

Anmeld

7. juli 2011

Ni-ko-li-ne

vi har faktisk været ude for det samme....

og der var intet galt.... Du skal se mere på hendes almenen velbefindende... er hun frisk, leger hun spiser og drikker hun...

der er usikkerhed på de termometre man bruger hjemme og det kan være en fejl...

jeg forstår godt din bekymring, og jeg synes også du skal ta forbi lægen...

Anmeld

7. juli 2011

Lunae

Så er vi netop kommet hjem fra lægen. Ingen synlige symptomer, men hendes infektionstal er fordoblet på 2 dage. De har en mistanke om blærebetændelse, men har intet at have det i!

Hun får nu antibiotika og hvis feberen ikke er forsvundet inden to dage, så skal vi kontakte lægen igen!

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Lunae skriver:

Så er vi netop kommet hjem fra lægen. Ingen synlige symptomer, men hendes infektionstal er fordoblet på 2 dage. De har en mistanke om blærebetændelse, men har intet at have det i!

Hun får nu antibiotika og hvis feberen ikke er forsvundet inden to dage, så skal vi kontakte lægen igen!

Øv altså.... Rigtig god bedring med hende... 

Anmeld

7. juli 2011

CamillaSoefelt

Lunae skriver:

Åh stakkels Jer altså;(..

Synes tit de læger bare ikke rigtig gør noget ved det... Og hvad skal man selv sige, de sidder der og er de 'kloge' og man kan ikke rigtig sige dem imod..

Så forstår udemærket din bekymring.

Men som en anden skriver, man skal se på deres velbefindende, og kan de lege spise, drikke ect er det i hvert fald godt. Men det sku da vildt underligt med den feber? Så høj og pludselig SÅ lav?

God bedring til hende i hvert fald. Og husk, ring hellere en gang for meget til lægen, end en gang for lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.