Savn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

jlp90

Hej. Min mand er lige begyndt at arbejde offshore og jeg savner ham helt vildt. det siger jeg ikke til ham, da jeg ikke vil give ham dårlig samvittighed over at have et arbejde han syntes er spændende og han havde været uden arbejde i et år inden så det var muligheden. Hvordan takler i det at savne? Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

CiSo

Jeg savner også min kæreste rigtig meget, da jeg ikke rigtig ser ham i hverdagen.. Der går tit nogle dage imellem vi ses.. 

Og jeg syntes det er en rigtig god tanke du har, jeg har nemlig så svært ved at lade vær med at "brokke" mig og sige ihh og åhh jeg savner dig, kom hjem o.s.v.. Jeg tackler det så dårligt, jeg går og bliver sur og tvær på ham, fordi jeg savner ham, helt vildt dårligt af mig.. 

Jeg har slet ingen råd, men vil lige give et og sige jeg ved hvordan du har det!! 

Anmeld

6. juli 2011

jlp90

CiSo skriver:

Jeg savner også min kæreste rigtig meget, da jeg ikke rigtig ser ham i hverdagen.. Der går tit nogle dage imellem vi ses.. 

Og jeg syntes det er en rigtig god tanke du har, jeg har nemlig så svært ved at lade vær med at "brokke" mig og sige ihh og åhh jeg savner dig, kom hjem o.s.v.. Jeg tackler det så dårligt, jeg går og bliver sur og tvær på ham, fordi jeg savner ham, helt vildt dårligt af mig.. 

Jeg har slet ingen råd, men vil lige give et og sige jeg ved hvordan du har det!! 

Ja det er også nemt og reagere sådan når man savner nogen. Jeg plejer faktisk også være elendig til at være uden ham selvom vi har været sammen i 7 år. Mine veninde forstår mig i hvert fald ikke da vi var på ferie sammen uden mænd sagde hun at hun sagtens kunne undvære sin kæreste i en uge og de behøvede ikke kontakt i den uge. Tak for krammet.

Anmeld

6. juli 2011

janne1986

Synes ik det gør noget og sige man savner hinanden, min mand er kun hjemme i weekenderne, sådan har det været de 4½ år vi har været sammen... Og jeg ville ikke lave det om, synes det er ekstra dejligt når han endelig er hjemme...

Men det handler jo bare om få dagene til og gå, og det er vel ik så svært med et lille barn osv

Her går dagene så stærkt når manden er væk, jeg er så alene med to børn, så dagene flyver afsted med alt det vi nu skal... Nyder og have "friheden" til og gøre hva jeg vil hele ugen og så er det familie tid i weekenderne

Tror slet ik jeg ku fungere hvis vi sku være op og ned af hinanden hver dag, det er så meget med vaner og gøre jo...

Og det da bedre han har et job han er rigtig glad for, end at han havde et han ik ku lide og var hjemme hver dag og bare muggen og træt af hans job...?

Anmeld

7. juli 2011

jlp90

janne1986 skriver:

Synes ik det gør noget og sige man savner hinanden, min mand er kun hjemme i weekenderne, sådan har det været de 4½ år vi har været sammen... Og jeg ville ikke lave det om, synes det er ekstra dejligt når han endelig er hjemme...

Men det handler jo bare om få dagene til og gå, og det er vel ik så svært med et lille barn osv

Her går dagene så stærkt når manden er væk, jeg er så alene med to børn, så dagene flyver afsted med alt det vi nu skal... Nyder og have "friheden" til og gøre hva jeg vil hele ugen og så er det familie tid i weekenderne

Tror slet ik jeg ku fungere hvis vi sku være op og ned af hinanden hver dag, det er så meget med vaner og gøre jo...

Og det da bedre han har et job han er rigtig glad for, end at han havde et han ik ku lide og var hjemme hver dag og bare muggen og træt af hans job...?

Jeg tror aldrig jeg kommer til at syntes det er dejligt han er afsted, men sådan er vi jo så forskellige. Jeg skal nok lærer at leve med det men ligefrem dejligt tror jeg ikke jeg vil syntes det er. Tiden går selvfølgelig, men den går squ langsomt syntes jeg

Anmeld

7. juli 2011

Nettemor

nu har jeg selv arbejde offshore. og jeg syns også det var hårdt. især til sidst. jeg arbejdede som vikar så kunne være afsted 2 uger hjemme 1 uge og så afsted 2 uger igen.

hvilken platform er han på? ringer han ikke hjem til dig af og til.

har ikke de store råd til dig med at takle savnet men jeg kan hjælpe dig med at forstå hans hverdag derude hvis du har behov for det?

Anmeld

7. juli 2011

ønskebørn74

jlp90 skriver:

Hej. Min mand er lige begyndt at arbejde offshore og jeg savner ham helt vildt. det siger jeg ikke til ham, da jeg ikke vil give ham dårlig samvittighed over at have et arbejde han syntes er spændende og han havde været uden arbejde i et år inden så det var muligheden. Hvordan takler i det at savne? Knus

Fortæl ham at du savner ham... Og at det er en skøn følelse i maven, når han så er på vej hjem... Og at det får dig til at påskønne jeres samvær mere når han er hjemme... Han har da brug for at vide at du også savner ham... Der er bare mange måder at sige det på... Savn behøver ikke være negativt...

Anmeld

7. juli 2011

jlp90

nettemor skriver:

nu har jeg selv arbejde offshore. og jeg syns også det var hårdt. især til sidst. jeg arbejdede som vikar så kunne være afsted 2 uger hjemme 1 uge og så afsted 2 uger igen.

hvilken platform er han på? ringer han ikke hjem til dig af og til.

har ikke de store råd til dig med at takle savnet men jeg kan hjælpe dig med at forstå hans hverdag derude hvis du har behov for det?

Han arbejder på en platform udenfor grimsby i England. Det er nu et skib det sætter hav vind Møller op. Han arbejder som landinspektør. Han skal normLt arbejde 14 dage ude og 14 dage hjemme, men her første gang er 14/7/14 dage, det tror jeg bliver slemt.

Anmeld

7. juli 2011

1977

Profilbillede for 1977

Selvfølgelig skal du fortælle ham at du savner ham Det er ikke brok, men bare en naturlig følelse når du elsker ham De første mange år jeg boede sammen med min kæreste, kørte han lastbil og var kun hjemme i weekenden (hvor jeg så arbejdede ) Men jeg fortalte ham hver gang jeg så ham, at det var dejligt at se ham igen og dejligt at han var hjemme.

At sige at du savner ham er ikke det samme som at brokke sig over han ikke er hjemme. Det er bare et spørgsmål om formulering

Anmeld

7. juli 2011

Nettemor

jlp90 skriver:

Han arbejder på en platform udenfor grimsby i England. Det er nu et skib det sætter hav vind Møller op. Han arbejder som landinspektør. Han skal normLt arbejde 14 dage ude og 14 dage hjemme, men her første gang er 14/7/14 dage, det tror jeg bliver slemt.

ja det er hårdt.

men som mange af de andre siger så snak med ham om det. han savner sikkert også sin familie. men I ville jo ikke savne hinanden hvis I ikke kunne lide at være sammen

og nyd tiden når han så er hjemme. så har han tid og overskud til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.