se lige hvad jeg sidder og laver;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

aya-zia

cmks2007 skriver:

Okay, jeg prøver mig lidt frem  Synes én lang strimmel virker væsentlig nemmere end at sidde og folde og derefter flette en masse ringe sammen.

hehe det er det også... også derfor jeg har lidt prisforskel i dem jeg sælger.... du skal bar elige huske at du som MINIMUM skal flette 5 meter..( den skal være 5 m når den er flettet) til at få en taske på størrelse med min... og der er en 14 cm lynlås i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
aya-zia skriver:

hehe det er det også... også derfor jeg har lidt prisforskel i dem jeg sælger.... du skal bar elige huske at du som MINIMUM skal flette 5 meter..( den skal være 5 m når den er flettet) til at få en taske på størrelse med min... og der er en 14 cm lynlås i...

Hold da op, det bliver en pænt lang fletning Fletter du så "nye" tråde ind, for at forlænge, eller starter du med vanvittige lange tråde, så det hele flettes i en lang helhed? Sidder og øve med ca. 30 cm lange tråde, og det kan være en udfordring at holde styr på dem, så tænker at 8-10 m lange tråde er umulige at arbejde med

Anmeld

10. juli 2011

aya-zia

cmks2007 skriver:

Hold da op, det bliver en pænt lang fletning Fletter du så "nye" tråde ind, for at forlænge, eller starter du med vanvittige lange tråde, så det hele flettes i en lang helhed? Sidder og øve med ca. 30 cm lange tråde, og det kan være en udfordring at holde styr på dem, så tænker at 8-10 m lange tråde er umulige at arbejde med

hehe fletter dem ind i jeg fletter med ca 50cm af gangen

Anmeld

10. juli 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
aya-zia skriver:

hehe fletter dem ind i jeg fletter med ca 50cm af gangen

Pyha! Så lige mig selv viklet ind i 4 * 10 meter gavebånd

Et sidste ? i denne omgang: Når du syr den sammen, syr du så i gavebåndet eller i de løbegange, der er i gavebåndet (som ved candy wrap-metoden)? Den DIY jeg ser på lige nu, har lavet en tofarvet taske i sort/hvid og syet den sammen med sort tråd - og hun trækker nålen igennem gavebåndet, hvilket får det til at se lidt... tja, mindre pænt synes jeg, da syningerne ikke er skjulte så.

Anmeld

10. juli 2011

aya-zia

cmks2007 skriver:

Pyha! Så lige mig selv viklet ind i 4 * 10 meter gavebånd

Et sidste ? i denne omgang: Når du syr den sammen, syr du så i gavebåndet eller i de løbegange, der er i gavebåndet (som ved candy wrap-metoden)? Den DIY jeg ser på lige nu, har lavet en tofarvet taske i sort/hvid og syet den sammen med sort tråd - og hun trækker nålen igennem gavebåndet, hvilket får det til at se lidt... tja, mindre pænt synes jeg, da syningerne ikke er skjulte så.

jeg syer kun i holdningerne jeg syntes det er grimt når man kan se snoren og det er MEGA svært at sy sammen når man skal få nålen igennem.... så det gør jeg SLET ikke....

Anmeld

10. juli 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
aya-zia skriver:

jeg syer kun i holdningerne jeg syntes det er grimt når man kan se snoren og det er MEGA svært at sy sammen når man skal få nålen igennem.... så det gør jeg SLET ikke....

Super! Så er det ikke bare mig, der er sart Og så ved jeg, hvor jeg kan skyde spørgsmålene hen, når sammensyningen driller

Anmeld

10. juli 2011

aya-zia

cmks2007 skriver:

Super! Så er det ikke bare mig, der er sart Og så ved jeg, hvor jeg kan skyde spørgsmålene hen, når sammensyningen driller

hehe jamen du spørg bare... jeg prøver og se om jeg kan besvare dem hehe

Anmeld

10. juli 2011

JustAnotherName

I er for vilde, I to.   ....Jeg skal nok vende tilbage, hvis/når...

Anmeld

10. juli 2011

aya-zia

JustAnotherName skriver:

I er for vilde, I to.   ....Jeg skal nok vende tilbage, hvis/når...

mange tak du skal være velkommen

Anmeld

17. juli 2011

aya-zia

twinboys skriver:

Den er fed dog ville jeg selv have valgt den i sort...

kan godt lave den i sort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.