nu kan jeg ikke tie stille mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

lhn89

Heh. Han er altså virkelig en kær dreng! 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

Ja men lige pludselig kan fanden jo også tage ved dem også vokser de bare som en i helv.....

Jaa der er krudt i ham det er bare super dejligt

hihi ja det er ikke altid det fedste at være den højeste men heller ikke en midste

herhjemme kalder vi det; at gro som ukrudt....

Det har vi håbet på de sidste snart 2 år, men det sidste ½ års tid er han da begyndt at vokse - en smule..

Men som du siger; der er krudt i ham og det er det vigtigste...

Anmeld

7. juli 2011

- skriver:

Lyder spændende. Det skal nok blive lækkert.

glæder mig også helt vildt og frederic har jo set at de er ved at bygge den, da vi kører forbi den ret ofte... Den ligger nemlig på vej ud til mit arbejde, de 4 km jeg har derud..

Så ja det skal nok blive godt...

Anmeld

7. juli 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

herhjemme kalder vi det; at gro som ukrudt....

Det har vi håbet på de sidste snart 2 år, men det sidste ½ års tid er han da begyndt at vokse - en smule..

Men som du siger; der er krudt i ham og det er det vigtigste...

Ja nemlig kan også være at lige pludselig så vokser han, Daniel vokser også i meget små bider men hans far er da 198 så han har da lidt travlt

Anmeld

7. juli 2011

Maja84 skriver:

Ja nogle gange kan man næsten ik følge med

et herligt profil billed du har fået, han ser ud til at vokse rigtig fint.

Ja det er peder svært at følge med nogle gange...

Anmeld

7. juli 2011

lhn89 skriver:

Heh. Han er altså virkelig en kær dreng! 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

hejsa louise.

Tak skal du have..

Anmeld

7. juli 2011

B&J skriver:

Ja nemlig kan også være at lige pludselig så vokser han, Daniel vokser også i meget små bider men hans far er da 198 så han har da lidt travlt

Uh kender det godt farmand prut som han bliver kaldt herhjemme er 194 cm og jeg 179 cm.

Så at freder voksed 30 cm det første år var et chok - det er 5 cm mere end normal for det 1. leveår. Så han burde have fulgt den kurve og vokse mere end de ca 12 cm de skal på 2. leveår - men her voksed han ikke engang det halve.

Men alt hans manglende vækst bunder i at han er så småt spisende, at det kun er nok til at holde ham kørende - men ikke nok til at der er noget at vokse af..

Men hva faen.... Han er skisme herlig uanset...  

Anmeld

7. juli 2011

B&J

Uh kender det godt farmand prut som han bliver kaldt herhjemme er 194 cm og jeg 179 cm.

Så at freder voksed 30 cm det første år var et chok - det er 5 cm mere end normal for det 1. leveår. Så han burde have fulgt den kurve og vokse mere end de ca 12 cm de skal på 2. leveår - men her voksed han ikke engang det halve.

Men alt hans manglende vækst bunder i at han er så småt spisende, at det kun er nok til at holde ham kørende - men ikke nok til at der er noget at vokse af..

Men hva faen.... Han er skisme herlig uanset...  

Jaaaa han er dejlig

Anmeld

7. juli 2011

Brams

Det går på så mange måde bare så mega godt herhjemme..

Frederic sagde forrige aften da han skulle i seng; Mor, jeg behøver ingen sut mere, er altså en stor dreng nu og ved du hva mor? de ødelægger også bare mine tænder.

Så igår var vi nede og afl dem alle på suttetræet. Han hverken spørger efter den herhjemme eller i dp.

Dertil kan han stort set også selv cykle nu - alt der her på 3 dage...

Stop lige lidt Frederic, vi skal lige kunne følge med...

Han har sidste dag i dp næste torsdag og skal starte i bh den 1 aug.

Begge hans fødder er ved at være rigtig pæne, dog mangler de sidste sting at falde af - han humper dog nogle gange rundt.  

Bare nød til at dele det med jer herinde...

Hvor er det bare skønt, man bliver altid så super stolt, når de er så dygtige

Anmeld

7. juli 2011

Kløver

et herligt profil billed du har fået, han ser ud til at vokse rigtig fint.

Ja det er peder svært at følge med nogle gange...

tusind tak, ja han vokser godt til, han må helst heller ikke tage for meget på til næste gang, ender jo med han bliver fed, mere end han allerede er, men vi er godt igang med mos så skulle jo også gøre lidt

Det er også kun godt det går godt med Frederic og han tager sådan nogle flotte spring Hvordan ser dte ud med spisningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.