nu kan jeg ikke tie stille mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

maria_wlt

Han er bare en rigtig lille cool dreng ham Frederic...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

isabellamor skriver:

ihh jeg kan godt forstå at du er stolt hvor er han en stor dreng altså

og dejlig.. 

tak...

Syntes godt nok de tager nogle ryk nogle gange, hvor man bare står og tænker; vi kan da slet ikke følge med... Men vi står også bare måbende og tanker; what...

Anmeld

6. juli 2011

B&J

ROLIG ROLIG supermand mor og far kan ikke følge med og jeg kan slet ikke får jo helt sved på pande af alt det nye han gør og han, hvor er han bare super dygtig og hold op altså en stor dreng han er ved at være smide sutterne cykle wow altså

Anmeld

6. juli 2011

maria_wt skriver:

Han er bare en rigtig lille cool dreng ham Frederic...

tak og ja det er han...

Anmeld

6. juli 2011

B&J skriver:

ROLIG ROLIG supermand mor og far kan ikke følge med og jeg kan slet ikke får jo helt sved på pande af alt det nye han gør og han, hvor er han bare super dygtig og hold op altså en stor dreng han er ved at være smide sutterne cykle wow altså

tak smukke...

Det næste kan jo kun blive at flytter hjemmefra, for han kan selv tage bilnøglerne - tage sko på - åbne bil døren - sætte nøgle i og starte den... Så herhjemme ligger nøgler fast oppe på høj hylde i bryggers. Den lille lort...

Han er også bare SÅ klar til bh, vi har købt taske og har nok de første 4-5 madkasser klar også. Det eneste der bekymre mig er hans middagslur og mad, at gå fra dp's hjemmebag/kog til  vores madpakke ...

Ja, han virker til at vokse utrolig meget i indre styrke, følelse mm. Så nu mangler vi blot at lægge ham i stræk, så han kan vokse lidt og tage på...

Det trøster mig at han trods alt ikke skal konfirmeres i en sko str 23, så mon ikke de snart vokser...

Anmeld

6. juli 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

tak smukke...

Det næste kan jo kun blive at flytter hjemmefra, for han kan selv tage bilnøglerne - tage sko på - åbne bil døren - sætte nøgle i og starte den... Så herhjemme ligger nøgler fast oppe på høj hylde i bryggers. Den lille lort...

Han er også bare SÅ klar til bh, vi har købt taske og har nok de første 4-5 madkasser klar også. Det eneste der bekymre mig er hans middagslur og mad, at gå fra dp's hjemmebag/kog til  vores madpakke ...

Ja, han virker til at vokse utrolig meget i indre styrke, følelse mm. Så nu mangler vi blot at lægge ham i stræk, så han kan vokse lidt og tage på...

Det trøster mig at han trods alt ikke skal konfirmeres i en sko str 23, så mon ikke de snart vokser...

hov hov hov ja det næste er da vist han flytter hjeme fra eller stikker af til fest i bilen

den lille røver han lære altså for hurtig

og ja tror også i er såååå klar for han kan jo en masse og håber det med middagslurne og maden kommer .... og åhh ja mon ikke hans små fødder vokser snart for det ville da ikke være godt hvis det var en str 25 når han skulle konfirmeres åhh nej dog

Anmeld

6. juli 2011

B&J skriver:

hov hov hov ja det næste er da vist han flytter hjeme fra eller stikker af til fest i bilen

den lille røver han lære altså for hurtig

og ja tror også i er såååå klar for han kan jo en masse og håber det med middagslurne og maden kommer .... og åhh ja mon ikke hans små fødder vokser snart for det ville da ikke være godt hvis det var en str 25 når han skulle konfirmeres åhh nej dog

en motorbølle uden lige...

Ja og aner bare ikke hvor ½ af tingene kommer fra... Meget har han set os gøre, men alligevel...

Det næste bliver vel et nøgleskab med kode på...

Han har brugt 23 i 1½ år nu, hvis ikke mere. Ved at jeg i slut 09 købte vinterstøvler i 23 og havde købt 24 til når han var ude af støvlerne. De ligger stadig herhjemme på lager...

Også fordi jeg ved at når de har besøgt bh, er han den eneste af drengene der blot styrter afsted og blander sig med de andre bh børn, så det er dp der skal holde øje med hvor han er. De andre går ikke længere væk fra dp end 3-4 m... Når de så skal have frugt er han forsvundet og sidder som regl og mænger sig i en anden gruppe bh børn og ikke sammen med dp.

He he.. kan huske da min lillebror skulle 'konfiskeres' han var den højeste i klassen og hans bedste kammerart gik ham til brystkassen.. Men han er så også 194 idag og fylder snart 20..

Anmeld

6. juli 2011

B&J

en motorbølle uden lige...

Ja og aner bare ikke hvor ½ af tingene kommer fra... Meget har han set os gøre, men alligevel...

Det næste bliver vel et nøgleskab med kode på...

Han har brugt 23 i 1½ år nu, hvis ikke mere. Ved at jeg i slut 09 købte vinterstøvler i 23 og havde købt 24 til når han var ude af støvlerne. De ligger stadig herhjemme på lager...

Også fordi jeg ved at når de har besøgt bh, er han den eneste af drengene der blot styrter afsted og blander sig med de andre bh børn, så det er dp der skal holde øje med hvor han er. De andre går ikke længere væk fra dp end 3-4 m... Når de så skal have frugt er han forsvundet og sidder som regl og mænger sig i en anden gruppe bh børn og ikke sammen med dp.

He he.. kan huske da min lillebror skulle 'konfiskeres' han var den højeste i klassen og hans bedste kammerart gik ham til brystkassen.. Men han er så også 194 idag og fylder snart 20..

Ja men lige pludselig kan fanden jo også tage ved dem også vokser de bare som en i helv.....

Jaa der er krudt i ham det er bare super dejligt

hihi ja det er ikke altid det fedste at være den højeste men heller ikke en midste

Anmeld

6. juli 2011

- skriver:

Dejligt det bare går fremad nu. Tillykke med det.Hvor skal han starte i bh henne?

tak.

Pt starter han op i midlertidiger pavilioner.

Men deres nye bygning bliver på 800 m2 og deres udeområde på næsten 10.000 m2. Og den koster 17 mil at bygge.

Det er en musik og natur bh, den ligger i pjedsted i post nr 7000 fredericia.

Men de vedbliver med at være den bh i hele fredericia kommune, der har mest m2 udenfor til aktivitet og leg...

Anmeld

6. juli 2011

Kløver

tak maja...

ja det går lige stærkt nok syntes jeg...

Ja nogle gange kan man næsten ik følge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.