B&J skriver:
hov hov hov ja det næste er da vist han flytter hjeme fra eller stikker af til fest i bilen
den lille røver han lære altså for hurtig 
og ja tror også i er såååå klar for han kan jo en masse og håber det med middagslurne og maden kommer .... og åhh ja mon ikke hans små fødder vokser snart for det ville da ikke være godt hvis det var en str 25 når han skulle konfirmeres åhh nej dog
en motorbølle uden lige...
Ja og aner bare ikke hvor ½ af tingene kommer fra... Meget har han set os gøre, men alligevel...
Det næste bliver vel et nøgleskab med kode på...
Han har brugt 23 i 1½ år nu, hvis ikke mere. Ved at jeg i slut 09 købte vinterstøvler i 23 og havde købt 24 til når han var ude af støvlerne. De ligger stadig herhjemme på lager...
Også fordi jeg ved at når de har besøgt bh, er han den eneste af drengene der blot styrter afsted og blander sig med de andre bh børn, så det er dp der skal holde øje med hvor han er. De andre går ikke længere væk fra dp end 3-4 m... Når de så skal have frugt er han forsvundet og sidder som regl og mænger sig i en anden gruppe bh børn og ikke sammen med dp.
He he.. kan huske da min lillebror skulle 'konfiskeres' han var den højeste i klassen og hans bedste kammerart gik ham til brystkassen.. Men han er så også 194 idag og fylder snart 20..
Anmeld