Hvilke Apps kan du ikke undværer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Jonatansmor

Netbank, Rema1000, Dansukker , Angry Birds, Wordsearch, kort & krak. Og slutteligt: Toddlerlock  Ved det, men hold da fast jeg kan få lov til at lave aftensmad i fred når han sidder der i sin stol, med fusserne på opvaskeren og han kan sidde og "tegne" på mors skærm. TAK til opfinder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Mussen2

Jonatansmor skriver:

Netbank, Rema1000, Dansukker , Angry Birds, Wordsearch, kort & krak. Og slutteligt: Toddlerlock  Ved det, men hold da fast jeg kan få lov til at lave aftensmad i fred når han sidder der i sin stol, med fusserne på opvaskeren og han kan sidde og "tegne" på mors skærm. TAK til opfinder!

Toddlerlock -lyder sejt, men kan ikke finde den. Er du sikker på navnet

Anmeld

6. juli 2011

bullerbassen

Fam. Madsen skriver:

hvis du har kode på din iphone som du skal skrive når du tænder for den. 

kan det være du også skal bruge den når du går ind i app store.

ellers gå ind i indstillinger - generalt- også køre ned til noget der hedder lås med kode og slå den fra..

Må sige jeg er TOTALT blank - er den type der ikke gider sætte mig ind i det nye teknik.

Det er manden som har oprettet / startet telefonen og han aner ingen ting om det. Så ved ikke hvad han har gjordt da han startede den.

Bruger aldrig kode til den

Anmeld

6. juli 2011

bullerbassen

Mussen2 skriver:

Du har stensikkert en kode. Da du har oprettet din iphone, har du oprettet en konto i itunes, som det hedder. der har du angivet en kode - det er den du skal bruge

Pas det er min mand som har startet telefonen og tror IKKE han har oprette nået i itunes.

Ej må hvis melde pas --- kikker blot med...

Anmeld

6. juli 2011

Mussen2

bullerbassen skriver:

Pas det er min mand som har startet telefonen og tror IKKE han har oprette nået i itunes.

Ej må hvis melde pas --- kikker blot med...

Det har han stensikkert ellers kan du ikke bruge din iphone Det er en selvalgt kode som hænger sammen med den mailadresse som er tilmeldt tlf.

Spørg din mand og skriv his det ikke funger. Vi skal have det til at virke for dig

Anmeld

6. juli 2011

BabyMiracle <3

Danske Bank 
Facebook
Wordfeud - Ordspil, hvor jeg kan spille med alle mulige, også er det endda på dansk
My Days - Så kan jeg holde øje med min cyklus og hvornår vi har sex osv, super lækkert.
Orgami Daisy - latterligt blomster spil, hvor man bare skal sørge for at blomsten får vand, og at solen altid står højt på himlen. Er mega optaget af det. men det tager alligevel ikke mere end 1 minut før man ikke kan gøre mere

Anmeld

6. juli 2011

bullerbassen

Mussen2 skriver:

Det har han stensikkert ellers kan du ikke bruge din iphone Det er en selvalgt kode som hænger sammen med den mailadresse som er tilmeldt tlf.

Spørg din mand og skriv his det ikke funger. Vi skal have det til at virke for dig

Armen han siger han ikke har gjordt nået - Han har ganske enkelt ikke en S... forstand på hvad han laver.. Så det hjal ikke og spørge ham

Så skide træls han har så travlt - nå hvad kan jeg så gøre for han har INGEN kode lavet påstår han

Anmeld

6. juli 2011

Mussen2

bullerbassen skriver:

Armen han siger han ikke har gjordt nået - Han har ganske enkelt ikke en S... forstand på hvad han laver.. Så det hjal ikke og spørge ham

Så skide træls han har så travlt - nå hvad kan jeg så gøre for han har INGEN kode lavet påstår han

Bruger du itunes på computeren (det er et program som hænger sammen med iphonen) Dvs du sætter en ledning i tlf og en i computeren?

Anmeld

6. juli 2011

bullerbassen

Mussen2 skriver:

Bruger du itunes på computeren (det er et program som hænger sammen med iphonen) Dvs du sætter en ledning i tlf og en i computeren?

Nej har aldrig brug mobilen til andet end sms & ringe.

Så er helt grøn i dette --- måske jeg skal have fat i en som ved en smule om iphone ...

Anmeld

6. juli 2011

Mussen2

bullerbassen skriver:

Nej har aldrig brug mobilen til andet end sms & ringe.

Så er helt grøn i dette --- måske jeg skal have fat i en som ved en smule om iphone ...

Thi hi, altså du sidder med det fedeste legetøj i hånden, så ja det ville jeg helt sikert få gjort noget ved.

Hvorfor fik du en iphone, hvis du kun bruger den til at ringe og sms, ikke for at lyde hånlig eller noget, men bare nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.