Hvilke Apps kan du ikke undværer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

bullerbassen

Jeg følger også lige med -

Har invistere i en iphone ( kan dette bruges dertil ? )

Er en dør i den tekniske verden & vil da gerne have horisonten udviddet

Så piger hjælp hvad gør man HA HA ja er sku blank i den nye verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Mussen2

bullerbassen skriver:

Jeg følger også lige med -

Har invistere i en iphone ( kan dette bruges dertil ? )

Er en dør i den tekniske verden & vil da gerne have horisonten udviddet

Så piger hjælp hvad gør man HA HA ja er sku blank i den nye verden

nemlig, det er til bl.a. Iphone Du trykker bare på ikonet app store.

Her kan du hente alverdens ting kaldet app´s. Nogle koster penge andre ikke. Så det er bare at komme i gang

Anmeld

6. juli 2011

FamilenStorm

Facebook - Selvfølgelig

SParekassen faaborg

Dmi

tv2 vejret - nyderne - gossip

tvguide

Vidunderlige uger (den med tigerspringene)

P3

The voice

Radio ABC

Suduko

Trafikken

Kogebogen (fra karoline)

rejseplanen

div kortspil

Anmeld

6. juli 2011

Mussen2

FamilenStorm skriver:

Facebook - Selvfølgelig

SParekassen faaborg

Dmi

tv2 vejret - nyderne - gossip

tvguide

Vidunderlige uger (den med tigerspringene)

P3

The voice

Radio ABC

Suduko

Trafikken

Kogebogen (fra karoline)

rejseplanen

div kortspil

Sejt med vidunderlige uger Den må jeg ha

Anmeld

6. juli 2011

Brams

• Mobilbank
  • eTilbudsavis
  • Byvejret
  • De gule sider
  • Solitaire Dlx (bruger uforholdsmæssigt meget tid her)
  • Ordspillet (til min datter)

Anmeld

6. juli 2011

Zafir

henh01 skriver:

Nej nej nej nej kan man hente alle de ting hvis man har sådan en smart tilf? hilsen henriette 80 år.. ej jeg har LIGE netop igår købt mig en HTC og har hentet en lommelygte på det der marked. Hvordan finder man alle de ting I har fundet?? Ihh det er jo en hel ny verden der har åbnet sig.

Jæææææpz. Alle de smarte ting kan man  hente

Og alle mine på nær slideIT og Wordsmith er gratis. ... Så rigtig mange fede gratis apps helt sikkert!!!

Anmeld

6. juli 2011

Kloster

Hej.

Jeg har Android og elsker bare min Sony X8.

Men de apps jeg bruger er:

Better keyboard: På X8 er der kun et "computer" tastatur. Kan ikke huske lige nu, hvad det hedder. Men apps'en her er et alm T9 tastatur. Kan jeg slet ikke undvære.

Indkøbsseddel: Bruger jeg når jeg skal købe ind. Kan slette ell sætte flueben, når jeg har fundet tingen.

Pollental: Kommer med dagens pollental fra DMI.

Countdown: Tæller ned til en begivenhed. Lige pt tæller min ned til min sommerferie  Det er også en widget.

Smooth calender: Det er også en widget, der viser de 3 næste aftaler i kalenderen.

You see: Tv guide.

Birthday book: Også widget. Viser hvem der har fødselsdag næste gang.

DMI

De gule sider

Og self facebook

Anmeld

6. juli 2011

Mussen2

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har Android og elsker bare min Sony X8.

Men de apps jeg bruger er:

Better keyboard: På X8 er der kun et "computer" tastatur. Kan ikke huske lige nu, hvad det hedder. Men apps'en her er et alm T9 tastatur. Kan jeg slet ikke undvære.

Indkøbsseddel: Bruger jeg når jeg skal købe ind. Kan slette ell sætte flueben, når jeg har fundet tingen.

Pollental: Kommer med dagens pollental fra DMI.

Countdown: Tæller ned til en begivenhed. Lige pt tæller min ned til min sommerferie  Det er også en widget.

Smooth calender: Det er også en widget, der viser de 3 næste aftaler i kalenderen.

You see: Tv guide.

Birthday book: Også widget. Viser hvem der har fødselsdag næste gang.

DMI

De gule sider

Og self facebook

Indkøbsseddel den lyder smart

Anmeld

6. juli 2011

Mussen2

Zafir skriver:

Jeg har jo ANDROID og mine øøøøønglings apps er:

SlideIT (mega sejt tastatur til at skrive med Super nemt, når man lige er blevet god til at bruge det... Ville ikke undvære det overhovedet!!) fuld version efter de 30 prøve dage koster 42 kr. Det er den dyreste app jeg har købt, men I LUUUUVE IT!

Wordsmith  hehe... Min last  Det er et skrabble spil, hvor man kan spille online mod andre. Betalingsversionen koster 11 kr og de ekstra funtioner man får, er helt klart 11 kr værd . Og hvis der er noooogen der vil spille mod mig  så er mit brugernavn Zafir. Søg mig!!

(også lige scrabble helper - som jeg lige vil understrege jeg IKKE bruger, når jeg spiller mod folk jeg kender. Men kun bruger når jeg er PÅ MÅSEN og mod folk med engelsk som hovedsprog )

SMS backup & restore som jeg desværre er nødt til at have, fordi HTC har en bug, så den har slettet sms historik fra både min og husbonnis telefon...

Angry Birds - Behøver ikke yderlige introduktion hehe.

OI Shopping List - KAN  jeg IKKE leve uden. Jeg kan have små lister med alt. Det er skide smart. Det er nemt at skrive i, slette punkter, hvad man har gjort osv. Jeg bruger det bestemt ikke kun til at købe ind med, men til alt muligt, dags agenda osv... TOP dagligdags hjælpemiddel til sådan nogen som mig, hvor hovedet tit går lidt for hurtigt og man glemmer ting

X factor app Den var mega fed, mens X factor var i tv...

Danske Bank - Behøver heller ikke intro

MortPlayer Audio Book - Mega fed lydbogslæser, hvor man kan sætte bogmærker, starte og stoppe forskellige steder osv. Rigtig fin APP

Reduce Photo Size - Så man kan lave billederne mindre. Smart til mms

Handsent SMS - Et fint sms program, der har en meget nice funktionalitet, i forhold til standart sms program på min fon.

MP3 cutter - Sådan en sjov lille app, hvor man kan nemt og enkelt klippe mp3'er, til ringetoner osv... Smadder smart!

Happy Birthday - Nice app, til at holde styr og overblik over omverdens fødselsdage, - så længe man har skrevet fødselsdage ind i kontaktpersoner. Rigtig skøn app

Skype - Kender de fleste også.

Makeup Tutorials - Enkel app, der finder fine youtube trin for trin på forskellige former for makeup. Det er simpelthen cool. Har blandt andet lært at lave Smokey eyes

Lighter Free - Så man kan vifte  med en lighter,når man er til koncert, selvom man ikke ryger mere hehe...

DR radio -ENDELIG har DR lavet en APP, så man kan høre netradio (DAP) på mobilos. I LUUUVE

Baby Soothing - Spøjse lyde, som babyer godt kan lide og bliver roligere af. Det eneste jeg godt kunne tænke mig af det program, var hvis man selv kunne optage nogen ynglings lyde... Fx motorlyden fra bussen osv... Men en fin app.

Calender Pad - En lidt bedre præsentation af min google kalender, end standart på mobilos. Dog ikke helt tilfreds, så hvis nogen har en bedre kalender app, de vil anbefale er jeg fresh på en skifter

Så var det vidst hele listen med mine ynglings APPS (kan godt være man kunne beskylde mig for at være en app nørd hehe... ) Syns det er mega fedt, at man kan få små ting til at ordne hverdagens små genvordigheder...

Ej, der er mange seje. Har hentet mange af dem, men kan ikke finde den der OI shippinglist

Anmeld

6. juli 2011

bullerbassen

Mussen2 skriver:

nemlig, det er til bl.a. Iphone Du trykker bare på ikonet app store.

Her kan du hente alverdens ting kaldet app´s. Nogle koster penge andre ikke. Så det er bare at komme i gang

Endnu et dumt spørgsmål og hvor finder jeg disse apps henne ?? Jesus krist er helt blank

For det kunne da være fedt & bruge mobilos til lidt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.