så opretter jeg sku lige en sidste tråd om vatpikken !!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Nessie

Det er da godt at disse ting kommer frem i lyset nu, og godt at du kan være vred på ham.

Håber du hurtigt kommer oven på igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Maise

Sødeste dig. Hvor må det gøre ondt. Mænd er nogen gange så styret af deres pik at de sætter ALT på spil. Forstår din skuffelse, vrede og sorg og at have mistet faren til dit barn. Hun er jo det største man kan ønske sig at få. HÅber du kommet igennem det og at når i kommer ud på den anden side kan snakke sammen for Naomi`s skyld.

Ja det er pisse hårdt at få barn og sætter godt nok et forhold på prøve, synes også selv det er svært til tider, men man vokser med opgaven. Håber du finder en mand der værdsætter dig

til dig.

maise

Anmeld

6. juli 2011

Magsen

tak allesammen <3 

For fire dage siden, vidste jeg precis hvordan mit liv ville se ud, jeg havde en familie <3 vi sad i bad sammen og krammede og holdt om hindanden .. 

Nu ligger jeg i en seng og har det af helvedes til. Og min familie er splittet. Fordi han er en lorte drengerøv!

Anmeld

6. juli 2011

Magsen

sarahb skriver:

SØDESTE..
Du SKAL være ligeglad med ham, han er et svin der åbenbart ikke har en skid respekt for dig! Og det at du har født hans barn, så burde han fandme bar ha en smule respekt for dig.
Han er en NAR og nu skal du kun ha kommunikation med ham, hvis det vedrører Naomi.
Hvad så med hele situationen med at flytte til DK osv.

det kan vi så ikke nu jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.