så opretter jeg sku lige en sidste tråd om vatpikken !!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Magsen

jaaa... LIGE pludslig så er jeg fucking ligeglad med ham .. eller ja viiiiiiiiiiiiiiiirkelig skuffet sur og vred !!!!!!!!!!!!!!!! 

Ikke nok med de numre han lavede i fredags, så har jeg lige fået nyheder fra min lillesøster som også var der .. 

Nogle af jer har nok set at jeg er meget ked af mine patter .. han har været der for mig og sagt at de er fine og blablabla .. 

Min søster har så precis de patter som jeg havde før jeg blev gravid .. 

historien '' Han bar rundt på min søster hele tiden, betalte hende for at komme ind, krammede hende og prøvede at tage på hendes patter!!!! 

av for helvede, har aldrig i mit liv været så skuffet!!!!!! 

Og lige pludselig er han INTET, NOTHING AT ALL, for mig !!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

LilyMarleen

Maggieh skriver:

jaaa... LIGE pludslig så er jeg fucking ligeglad med ham .. eller ja viiiiiiiiiiiiiiiirkelig skuffet sur og vred !!!!!!!!!!!!!!!! 

Ikke nok med de numre han lavede i fredags, så har jeg lige fået nyheder fra min lillesøster som også var der .. 

Nogle af jer har nok set at jeg er meget ked af mine patter .. han har været der for mig og sagt at de er fine og blablabla .. 

historien '' Han bar rundt på min søster hele tiden, betalte hende for at komme ind, krammede hende og prøvede at tage på hendes patter!!!! 

Hold kæft hvor ville jeg blive gal på min lille søster, hvis jeg fandt ud af at hun havde haft sådan en aften, sammen med min kæreste!

Har desværre ikke tid til at skrive mere, da sengen kalder. Men hold kæft en lorte kæreste, og søster!!

- Marlene

Anmeld

6. juli 2011

Magsen

LilyMarleen skriver:

Hold kæft hvor ville jeg blive gal på min lille søster, hvis jeg fandt ud af at hun havde haft sådan en aften, sammen med min kæreste!

Har desværre ikke tid til at skrive mere, da sengen kalder. Men hold kæft en lorte kæreste, og søster!!

- Marlene

NEJNEJ !! du misforstår, min lille søster har ikke gjort noget !!! de er normalt meeeget gode venner!! han plejer bare ikke at gøre sådan noget : 

Anmeld

6. juli 2011

sarahb

SØDESTE..
Du SKAL være ligeglad med ham, han er et svin der åbenbart ikke har en skid respekt for dig! Og det at du har født hans barn, så burde han fandme bar ha en smule respekt for dig.
Han er en NAR og nu skal du kun ha kommunikation med ham, hvis det vedrører Naomi.
Hvad så med hele situationen med at flytte til DK osv.

Anmeld

6. juli 2011

Sabrina2014

Jeg synes bare det lyder mærkeligt at din lillesøster hvis hun ikke bedte ham holde sig fra hende?

Anmeld

6. juli 2011

Mor1012

Maggieh skriver:

godt du har fået det vendt til at du e rnigativ, bred og skuffet mv.. du har slt diiiin ret til at være sur og gerne hysterisk sur på ham!!! jeg har selv været igennem lort fra manden for 1 mdr siden og igen for halv anden mdr siden... jeg er stadig mærket af det, følelsesmæssigt.

hvordan tager han det ????

Anmeld

6. juli 2011

B&J

Hold op hvis jeg var din lille søster ville jeg flippe totalt ud, og hvad fanden han er ikke andet en skrald der skal smides ud helt ærligt brug ikke mere tid på ham for det er han ikke det vær, utroligt han har så lidt respekt for dig og du er barnets mor han burde sku skamme sig føj

Anmeld

6. juli 2011

eliasogmor

Maggieh skriver:

hvad er det sket ??? men efter hvad jeg kan forstå, kan jeg godt forstå du er vred...

Anmeld

6. juli 2011

twinny

god du er a med ham...

Anmeld

6. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Øv hvor er han bare vammel og skummel. Jeg ville godt nok blive traumatiseret, hvis min svoger pludselig begyndte på den slags. Jeg får helt kuldegysninger ved tanken. (Altså ikke fordi min svoger ikke er en flot fyr, men you know)

Jeg synes det er fantastisk du opdager de her ting om ham nu og ikke om ti år. Du har heldigvis ikke nået at spilde 100 år på denne her fyr. For du er da godt nok meeeeeget mere værd. Trist for ham, at han mister så sød og smuk en kæreste. HAN TAB. IKKE DIT!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.