Holde sig vågen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Mortil2-87

oerbaek skriver:

jeg gør det at min søn bliver puttet i sin vugge om aftenen og når han så vågner om natten og vil have mad så kommer han over til os i sengen og bliver ammet liggende, mens han spiser halvsover vi begge og når han så giver slip ligger jeg ham over i vuggen igen og der sover han videre dejlig nemt og ikke til gene for nogle  

Jeg registrere kun at hun slipper , ellers vågner jeg ikke som sån .. så det er svært og ligge hende over i hendes lift ..

Hun døjer desværre og med luft i maven, så når hun endelig ligger og sover vil jeg helst ikke flytte for meget på hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Mortil2-87

Noneother skriver:

Jeg prøvede at holde mig vågen i starten, men som ny mor.. Ja jeg var for træt, og endte bare med at falde i søvn i det mest hasbrækkende stillinger..

Så fandt vi ud af liggeamning og det fungerede perfekt, og gør det stadig den dag idag.  Det gør ikke så meget hvis de ikke lige får bøvset af den ene gang. Min søn har altid faldet i søvn sammen med mig om natten.

Hvis ikke din kæreste er så tryg ved at den lille ligger imellem jer i sengen kan i jo pille siden af en tremmeseng og stile direkte op ad den side hvor du sover. Så falder barnet ikke ud. Forstyrrer ikke din mand, og det er dejlig nemt at komme til.

Det kunne faktisk være vi skulle prøve det.. Så ligger hun jo stadigvæk hos mig, men samtidig kan manden også få lov til og få sit soveværelse igen.. Det håber jeg at kunne bruges.. Tak..

Anmeld

7. juli 2011

Mortil2-87

maria_wt skriver:

Jeg gør det at Ene bliver lagt til oppe i sengen inden vi sover, bliver så lagt over i liften.. Hvis hun vågner om natten, så ligger jeg hende bare til og hvis vi falder i søvn så vågner vi når hun vil af med en bøvs..

Her gør det ikke noget at falde i søvn mit i det hele

Det genere heller ikk mig at sove sammen med lillemusen overhovedet. Men det kunne også bare være dejligt at manden kunne komme ind og ligge igen..

Med vores første datter måtte manden sove inde i stuen fordi jeg også ammede hende til hun var 7 mdr, fik så en enmands seng til hendes værelse så vi to tøsser kunne sove derinde, men ville jo meget gerne kunne vågne op ved min kærestes side..

Anmeld

7. juli 2011

Nettemor

nu har jeg ikke læst tråden igennem så ved ikke om jeg gentager nogle

jeg havde en lænestol i soveværelset. når jeg ammede om natten satte jeg mig altid op i den. det var da hårdt nogle gange  men det gjorde at jeg sad godt og jeg ikke faldt i søvn

samtidig har det, det + at der ikke er 'åben bar' de få gange jeg ammede liggende faldt jeg i søvn. det medførte at vores søn ikke spiste færdig. ham stoppede da han ikke var sulten mere. men han blev ikke mæt. så når jeg så vågnede 15 min senere og lukkede eller sådan noget så vågnede han og ville ha mere. og sådan kunne en hel nat gå.

efter jeg konsekvent satte mig op og ammede og lagde ham tilbage i babybay'en bagefter så havde vi nogle meget bedre nætter. og ikke nætter med nærmest konstant amning. det gjorde også at vi har haft meget få problemer med at få ham til at sove i sin egen seng (han sover faktisk rigtig dårligt de få gange han har villet over til os) så det har jo bare været lækkert

det var så lige lidt af mine erfaringer

Anmeld

7. juli 2011

twiggi

Jeg ligger ned og ammer.. Vi falder begge i søvn, men hun spytter babsen ud når hun er mæt

Anmeld

7. juli 2011

Mortil2-87

nettemor skriver:

nu har jeg ikke læst tråden igennem så ved ikke om jeg gentager nogle

jeg havde en lænestol i soveværelset. når jeg ammede om natten satte jeg mig altid op i den. det var da hårdt nogle gange  men det gjorde at jeg sad godt og jeg ikke faldt i søvn

samtidig har det, det + at der ikke er 'åben bar' de få gange jeg ammede liggende faldt jeg i søvn. det medførte at vores søn ikke spiste færdig. ham stoppede da han ikke var sulten mere. men han blev ikke mæt. så når jeg så vågnede 15 min senere og lukkede eller sådan noget så vågnede han og ville ha mere. og sådan kunne en hel nat gå.

efter jeg konsekvent satte mig op og ammede og lagde ham tilbage i babybay'en bagefter så havde vi nogle meget bedre nætter. og ikke nætter med nærmest konstant amning. det gjorde også at vi har haft meget få problemer med at få ham til at sove i sin egen seng (han sover faktisk rigtig dårligt de få gange han har villet over til os) så det har jo bare været lækkert

det var så lige lidt af mine erfaringer

Vi har desværre ikk nogen god lænestol i huset, så skal jeg helt ind i stuen og side i sofaen, og der kan jeg også nemt falde i søvn..

Anmeld

7. juli 2011

Nettemor

Mortil2-87 skriver:

Vi har desværre ikk nogen god lænestol i huset, så skal jeg helt ind i stuen og side i sofaen, og der kan jeg også nemt falde i søvn..

kan du ikke finde en billig brugt stol evt?

Anmeld

7. juli 2011

Mortil2-87

nettemor skriver:

kan du ikke finde en billig brugt stol evt?

jo, men tror jeg prøver det med at tage den ene side af tremmesengen af først..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.