Holde sig vågen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.818 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Mortil2-87

Heeej alle ammende mødre..

Hvordan holder i jer vågne om natten når i ammer.? Har desværre måtte "smide" manden ind i stuen da han ikke bryder sig om at vores datter ligger i sengen om natten, men da jeg ikke kan holde mig vågen om natten når jeg ammer, tør jeg simpelthen ikke tage andre chancer end at lade hende ligge i vores seng, så jeg ammer hende liggende..

Har i nogle rigtig gode Fif , er jeg meget meget modtagelig, hehe. Vil jo gerne kunne putte med manden, og lillemusen skal jo også lærer og kunne puttes i sin lift om natten..

Kram herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Mortil2-87 skriver:

Hvordan holder i jer vågne om natten når i ammer.? Har desværre måtte "smide" manden ind i stuen da han ikke bryder sig om at vores datter ligger i sengen om natten, men da jeg ikke kan holde mig vågen om natten når jeg ammer, tør jeg simpelthen ikke tage andre chancer end at lade hende ligge i vores seng, så jeg ammer hende liggende..

Har i nogle rigtig gode Fif , er jeg meget meget modtagelig, hehe. Vil jo gerne kunne putte med manden, og lillemusen skal jo også lærer og kunne puttes i sin lift om natten..

Kram herfra..

jeg har ikke noget godt råd, men vil bare sige at jeg også ammer i senge, det nemmest... men prøver så vidt mulig at få den lille til at starte med at sove i liften når vi går i seng, så han først kommer over i min seng når han vågner om natten og er sulten.

Anmeld

4. juli 2011

Mortil2-87

Gitze skriver:

jeg har ikke noget godt råd, men vil bare sige at jeg også ammer i senge, det nemmest... men prøver så vidt mulig at få den lille til at starte med at sove i liften når vi går i seng, så han først kommer over i min seng når han vågner om natten og er sulten.

Ligger vores datter i sengen når jeg går i seng, (hvis ikke hun sover i liften når jeg går i seng) så storesøster ikke vågner ved af lillemusen græder .. Det er jo stadig så nyt med spædbarns gråd i huset, og ærgligt hvis begge unger vågner..

Sover du så med sønne i sengen alene , eller sammen med kæresten???

Anmeld

5. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Mortil2-87 skriver:

Ligger vores datter i sengen når jeg går i seng, (hvis ikke hun sover i liften når jeg går i seng) så storesøster ikke vågner ved af lillemusen græder .. Det er jo stadig så nyt med spædbarns gråd i huset, og ærgligt hvis begge unger vågner..

Sover du så med sønne i sengen alene , eller sammen med kæresten???

Min mand sover sammen med os i sengen :-) han vil ikke have at den lille sover alene om natten, han er af den mening at et spæd barn har brug for nærhed og tryghed

Anmeld

5. juli 2011

maria_wlt

Mortil2-87 skriver:

Kram herfra..

Jeg gør det at Ene bliver lagt til oppe i sengen inden vi sover, bliver så lagt over i liften.. Hvis hun vågner om natten, så ligger jeg hende bare til og hvis vi falder i søvn så vågner vi når hun vil af med en bøvs..

Her gør det ikke noget at falde i søvn mit i det hele

Anmeld

5. juli 2011

Noneother

Jeg prøvede at holde mig vågen i starten, men som ny mor.. Ja jeg var for træt, og endte bare med at falde i søvn i det mest hasbrækkende stillinger..

Så fandt vi ud af liggeamning og det fungerede perfekt, og gør det stadig den dag idag.  Det gør ikke så meget hvis de ikke lige får bøvset af den ene gang. Min søn har altid faldet i søvn sammen med mig om natten.

Hvis ikke din kæreste er så tryg ved at den lille ligger imellem jer i sengen kan i jo pille siden af en tremmeseng og stile direkte op ad den side hvor du sover. Så falder barnet ikke ud. Forstyrrer ikke din mand, og det er dejlig nemt at komme til.

Anmeld

6. juli 2011

Angelspot

Jeg har altid ammet i soveværelset.

Men da Oliver var helt spæd, havde jeg til gengæld svært ved at sove, da selv den mindste lyd vækkede mig.

Jeg havde i starten en rigtig god stol ved siden af min seng som jeg ammede i. Liften stod i sengen mellem min kæreste og så tg jeg ham op og gav ham mad i stolen. Jeg har aldrig rigtig ammet liggende, d jeg ikke følte han kunne få luft gennem næsen da han var helt helt lille. Så det er først nu her hvor han er 4 mdr at vi nyder den luksus

Min svigerinde spiller spil på sin Iphone når hun ammer om natten, jeg har en veninde som ser fjernsyn imens, så det kan også være en mulighed. Dog ser jeg det selv som forstyrrende for baby, men man skal gøre det som passer til en

Anmeld

6. juli 2011

mortilmange

Desværre heller ingen gode råd herfra, da jeg har amme de 3 af dem liggende i sengen  Synes det var det der gav den bedste ro til os 

Anmeld

6. juli 2011

oerbaek

jeg gør det at min søn bliver puttet i sin vugge om aftenen og når han så vågner om natten og vil have mad så kommer han over til os i sengen og bliver ammet liggende, mens han spiser halvsover vi begge og når han så giver slip ligger jeg ham over i vuggen igen og der sover han videre dejlig nemt og ikke til gene for nogle  

Anmeld

7. juli 2011

Mortil2-87

Gitze skriver:

Min mand sover sammen med os i sengen :-) han vil ikke have at den lille sover alene om natten, han er af den mening at et spæd barn har brug for nærhed og tryghed

Min mand bryder sig ikke om at Clara ligger i sengen, han er bange for at masse hende.. Han er nemlig meget aktiv om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.