Min datter faldte på gulvet for en time siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Wimmie

Puha, sikke en forskrækkelse - håber alt er vel.

Du er bestemt ikke en dårlig mor - uheld kan ske så let og hun skal nok snart glemme det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

lauras*mor*

kan kun sige det samme som de andre... uheld sker.. Selvom det er noget af det mest forfærdelige at føle det du gør...

Det er noget med at når en har hjernerystelse skal man vække dem hver time.. Så hvis det hjælper på din samvittighed og bange anelser kan du forsøge... Men jeg ville også sige som vagtlægen at så længe hun ikke kaster op eller bliver helt ukontaktbar, så skal du nok ikke være bekymret.. Men kan sagtens forstå du er.. Jeg ville ikke vække hende i en gang i timen når jeg ikke var sikker på en hjernerystelse... plus at det kan være hun bare sover tungt og så bliver du nok bekymret uden grund..

Håber du får følelsen af dårlig mor væk, der er ingen grund til at være rundt på sådan en tung følelse.. Håber din datter har det godt og at der ikke bliver noget med hende...

fra Gry - der tror det er obbligatorisk for alle mødre at få den følelse en eller flere gange i sit liv som mor...

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

tusinde tak til alle

Anmeld

4. juli 2011

Vial

Anonym skriver:

vælger at være anonym, da jeg ikke føler mig særlig populær, og ikke mindst dårlig mor Lige pt altså

Min kære datter på 7mdr faldte på gulvet..... Fra puslepuden og ned på fliserne på badeværelset.

ringede med det samme til vagt lægen...  græd og græd, blødte fra munden. Hun blev meget træt og ville sove, Men sov ikke.. Hun er stadig træt og pyller, selvom hun først burde være træt kl 19.

Vagtlægen sagde vi sku ringe hvis hun kaster op eller bliver mindre kontaktbar eller bevidstløs.

Jeg ser bare billedet for mig hele tiden, at hun lagde der på gulvet med hovedet ned i . det frygteligt!!!!

jeg sover ikke i nat.. skal bare holde øje med hende...

Jeg havde ALTID taget på skadestuen, hvis jeg oplevede sådan noget. Insisteret på en scanning. Det kan være skide farligt, at falde ned på sådan et gulv fra den højde.

Kender en, hvis lille datter blev hjerneskadet af det. Så afsted med jer.

Ja, det var ikke ligefrem positivt, og det er ikke for at skræmme dig, men det kan altså give en grim hovedlæssion, som man ikke umiddelbart opdager.

God bedring med hende.

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Jeg havde ALTID taget på skadestuen, hvis jeg oplevede sådan noget. Insisteret på en scanning. Det kan være skide farligt, at falde ned på sådan et gulv fra den højde.

Kender en, hvis lille datter blev hjerneskadet af det. Så afsted med jer.

Ja, det var ikke ligefrem positivt, og det er ikke for at skræmme dig, men det kan altså give en grim hovedlæssion, som man ikke umiddelbart opdager.

God bedring med hende.

Puuh ha det jeg ked , af at høre

men hun sover nu i sin seng, far har lige puttet hende. hun har spist fint og grint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.