Min datter faldte på gulvet for en time siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Anonym trådstarter

vælger at være anonym, da jeg ikke føler mig særlig populær, og ikke mindst dårlig mor Lige pt altså

Min kære datter på 7mdr faldte på gulvet..... Fra puslepuden og ned på fliserne på badeværelset.

ringede med det samme til vagt lægen...  græd og græd, blødte fra munden. Hun blev meget træt og ville sove, Men sov ikke.. Hun er stadig træt og pyller, selvom hun først burde være træt kl 19.

Vagtlægen sagde vi sku ringe hvis hun kaster op eller bliver mindre kontaktbar eller bevidstløs.

Jeg ser bare billedet for mig hele tiden, at hun lagde der på gulvet med hovedet ned i . det frygteligt!!!!

jeg sover ikke i nat.. skal bare holde øje med hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Uheld sker! Så længe du ikke har forladt barnet på puslebordet, synes jeg ikke at du er en dårlig mor

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Uheld sker! Så længe du ikke har forladt barnet på puslebordet, synes jeg ikke at du er en dårlig mor

bestemt ikke (: det fordi vi har vores oppe på et bord uden sider... og pudsle puden havde rykket sig ud over kanten, og så bette musen er jo en vildbasse og skal vende sig mv, og så Gik det bare stærkt og der lå hun.... Jeg vaskede hænder mens det skete, og så har jeg da fundet ud af at så er refleksen ikke hurtig nok

Puh haa.. er så bange for hun har hjerne rystelse

Anmeld

4. juli 2011

Mette Nexø

Puha sikke en oplevelse sender lige et Og mener på ingen måder du er en dårlig mor, det kan jo ske for alle. Min datter styrtede ud af klapvognen sidste weekend, men er ikke sjovt lige når det ske. Zenia glemte heldigvis hurtig hun havde slået sig da hun fik øje på den legetøjs scooter jeg havde købt til hende så var det glemt igen

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Mette Nexø skriver:

Puha sikke en oplevelse sender lige et Og mener på ingen måder du er en dårlig mor, det kan jo ske for alle. Min datter styrtede ud af klapvognen sidste weekend, men er ikke sjovt lige når det ske. Zenia glemte heldigvis hurtig hun havde slået sig da hun fik øje på den legetøjs scooter jeg havde købt til hende så var det glemt igen

Nåå dejligt hun kom i godt humør hurtigt igen.. vores datter kom ikke i gpdt humør, men nu sover hun... det føler jeg bare er et skidt tegn, ( almen tilstand )

Anmeld

4. juli 2011

Saram

Stakkels dig, lyder hårdt. Kan godt forstå den skyldfølelse du har, men ja det er desværre sådan noget der kan ske. Håber hun har det fint og der ikke bliver noget med hende! Og nej, du er ikke en dårlig mor, med mindre du ligefrem skubbede hende derned, og det tvivler jeg dog meget på du gjorde. 

Ihvertfald får du et kæmpe herfra.

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

4. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

bestemt ikke (: det fordi vi har vores oppe på et bord uden sider... og pudsle puden havde rykket sig ud over kanten, og så bette musen er jo en vildbasse og skal vende sig mv, og så Gik det bare stærkt og der lå hun.... Jeg vaskede hænder mens det skete, og så har jeg da fundet ud af at så er refleksen ikke hurtig nok

Puh haa.. er så bange for hun har hjerne rystelse

Pyyyyyyha... En god tommelfingerregel er altid at have en hånd på de små... Jeg vaskede/vasker altid hænder når vores datter var kommet ned fra puslebordet

Anmeld

4. juli 2011

LSU

Nu ved jeg ikke om din datter drikker mælk, men hvis hun gør, så giv hende noget. Har hun hjernerystelse, vil hun kaste op inden for en halv time.

Og så skal du da lige have et stort . Det er ganske forfærdeligt og kan godt forstå du har svært ved at slippe billedet.

Anmeld

4. juli 2011

Mette Nexø

Anonym skriver:

Nåå dejligt hun kom i godt humør hurtigt igen.. vores datter kom ikke i gpdt humør, men nu sover hun... det føler jeg bare er et skidt tegn, ( almen tilstand )

Hun er nok udkørt efter at have været ked af det, så er ikke sikkert det er et skidt tegn at hun sover. Men som du skriver så holder du øje med hende

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

vælger at være anonym, da jeg ikke føler mig særlig populær, og ikke mindst dårlig mor Lige pt altså

Min kære datter på 7mdr faldte på gulvet..... Fra puslepuden og ned på fliserne på badeværelset.

ringede med det samme til vagt lægen...  græd og græd, blødte fra munden. Hun blev meget træt og ville sove, Men sov ikke.. Hun er stadig træt og pyller, selvom hun først burde være træt kl 19.

Vagtlægen sagde vi sku ringe hvis hun kaster op eller bliver mindre kontaktbar eller bevidstløs.

Jeg ser bare billedet for mig hele tiden, at hun lagde der på gulvet med hovedet ned i . det frygteligt!!!!

jeg sover ikke i nat.. skal bare holde øje med hende...

Ååååhhh..hvor forfærdeligt.
Stakkels dig og stakkels lille.
Puuhhh jeg får myrekryb over det hele, for jeg skal sige dig...min den ældste gjorde nøjagtigt det samme, da hun var et halvt år.
Det er det værste, jeg nogensinde har prøvet ever.
Og lyden...hendes hovede ramte babdekarskanten..den lyd.
Jeg har ALDRIG tilgivet mig sel.

I mit tilfælde vred hun sig fri af mit greb...jeg holdt hende i det ene ben, og skulle bøje mig ned efter en ble i den underste skuffe i puslebordet, og svup, vred hun sig fri.

Jeg har ALDRIG siden haft pusleplads på et badeværelse..ALDRIG!!

Jeg samlede også min unge op med det samme, og styrtede afsted til lægen med hende. Hun slap med en mindre hjernerystelse..men for pokker da....jeg kan drømme om det endnu.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.