Held og aldeles ideforladt. Hjælp til aftensmad søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Mutti2B

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hm....kylling kylling... det har jeg nærmest ik spist siden jeg blev gravid. Får ikke kvalme men har bare ikke lyst. Jeg er sær. 

Men agurksalat. Mums 

Drømmer lidt om en kartoffel/porretærte tilsat lidt muskatnød med røget laks til, men jeg orker ikke at lave det. Men det smager himmelsk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

TbCp

Vi har fået kyllingelår i ovnen, nye danske kartofler med dilddip og gullerodssalat mmuuuummms

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Drømmer lidt om en kartoffel/porretærte tilsat lidt muskatnød med røget laks til, men jeg orker ikke at lave det. Men det smager himmelsk

Se vi fik tærte forleden. MUMS  revet muskat 

Tror måske også jeg bare køber udefra eller finder på noget hurtigt. Er gået helt kold. 

Anmeld

4. juli 2011

Vi har fået kyllingelår i ovnen, nye danske kartofler med dilddip og gullerodssalat mmuuuummms

Dilddip og gulerodssalat? Uhm, deler du lige den opskrift! 

Anmeld

4. juli 2011

TbCp

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Dilddip og gulerodssalat? Uhm, deler du lige den opskrift! 

Ja eller måske skal jeg kalde det kold dildsovs over kartoflerne smager det SÅ godt. Det er bare cremefraiche, finthakket dild og lidt salt. Gullerodssalaten er bare revet gulerod, rosiner, citronsaft og lidt sukker (det smager også SINDSYGT godt til frikadeller). Det er så dejligt sommeragtigt

Anmeld

4. juli 2011

TbCp skriver:

Ja eller måske skal jeg kalde det kold dildsovs over kartoflerne smager det SÅ godt. Det er bare cremefraiche, finthakket dild og lidt salt. Gullerodssalaten er bare revet gulerod, rosiner, citronsaft og lidt sukker (det smager også SINDSYGT godt til frikadeller). Det er så dejligt sommeragtigt

Uhmmm det er lige mig den slags. Det må blive i morgen. TAK 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.