Held og aldeles ideforladt. Hjælp til aftensmad søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.863 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

De kære søde damer, hvad skal jeg dog finde på at lave til aften?

Er rasende sulten og kommer lige fra Irma hvor de bare igenting havde (i den gravides optik)Mon nogen af jer har en god ide til noget lækkert?

Ikke pasta og tærte og gerne med en god salat til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Buckley

Hvad med frikadeller med en lækker sommersalat til? Eller tunmousse noget lækker flute og god salat :-)

Anmeld

4. juli 2011

sne190810

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De kære søde damer, hvad skal jeg dog finde på at lave til aften?

Er rasende sulten og kommer lige fra Irma hvor de bare igenting havde (i den gravides optik)Mon nogen af jer har en god ide til noget lækkert?

Ikke pasta og tærte og gerne med en god salat til. 

Vi skal have indbagt laks med spinat, samt en god salat med advokado, tomat, agurk og tyrkisk feta.

Ikke at det passer en dyt sammen, men det var LIGE præcis det jeg fik lyst til da jeg var nede og handle.

Anmeld

4. juli 2011

Lotte flindt skriver:

Hvad med frikadeller med en lækker sommersalat til? Eller tunmousse noget lækker flute og god salat :-)

Tunmousse spiser jeg alt for ofte i forvejen  Den gravide her har et flip med tun.  Måske jeg bare skal holde mig til det? 

Anmeld

4. juli 2011

sne190810 skriver:

Vi skal have indbagt laks med spinat, samt en god salat med advokado, tomat, agurk og tyrkisk feta.

Ikke at det passer en dyt sammen, men det var LIGE præcis det jeg fik lyst til da jeg var nede og handle.

Uhm, det lyder lækkert, elsker fisk!  Og avokado, og oliven... 

Anmeld

4. juli 2011

sne190810

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Uhm, det lyder lækkert, elsker fisk!  Og avokado, og oliven... 

Præcis ..

Bare alt muligt lækkert.

Jeg vil så også lige tilføje at vi også skal ha'  hvidløgsbrød til, dem med fuldkorn fra Netto. De smager ret så godt

Anmeld

4. juli 2011

Mutti2B

Grillkylling med pommesOg hvis du synes der mangler salat til så snup en agurkesalat

Anmeld

4. juli 2011

Buckley

Ej nu bliver jeg da helt sulten selv :-) den står på mandens krebinetter idag :-)

Anmeld

4. juli 2011

Bambii

Mutti2B skriver:

Grillkylling med pommesOg hvis du synes der mangler salat til så snup en agurkesalat

Anmeld

4. juli 2011

Mutti2B skriver:

Hm....kylling kylling... det har jeg nærmest ik spist siden jeg blev gravid. Får ikke kvalme men har bare ikke lyst. Jeg er sær. 

Men agurksalat. Mums 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.