Små røde pletter men ingen feber - hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

SussieThyssen

M&M's Mor skriver:

Begge mine prinsesser har lige haft skoldkopper og de startede sådan og der gik et par dage før der kom blære på...men de plejer nu ikke starte på benene  så som en anden skriver tænker jeg også om i har dyr...?

Ja..det foreslog jeg også, da jeg havde set billedet, at det måske var skoldkopper, altså

Men somme tider kan de nu godt starte andre steder.

I sin tid, da min den ældste havde det, startede det på armene.
Så man ved jo aldrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Brams

Caroline86 skriver:

hvis det er skoldkopper burde der ret hurtigt komme blærer på, så hvis ikke der er det i morgen tidlig tror jeg du kan være rolig omkring det for mig ligner det nogle af de mange mange forskellige insektbid/-stik ungerne redder sig her om sommeren Laura har masser som hun får når hun tumler rundt i græsset, leger i sandkassen eller drøner rundt og falder osv

Når hun ikke virker generet af det og/eller syg, så synes jeg bare du skal sende hende afsted DP skal jo nok ringe hende hjem hvis de ikke er trygge ved at have hende der

knus

Jeg prøver at kigge efter blærer i morgen, så må vi se - tak

Anmeld

4. juli 2011

Brams

Xady skriver:

har i dyr? for så kunne det got være loppebid..

for da drengene havde været sammen med en kat der havde lopper fik de noget der ligner maget det :/

ellers må du holde øje med om der kommer blære på og om der kommer feber for så kunne det tyde på skoldkopper..

Myggestik syntes jeg ofte er større når vi snakker om børn da de som regl reagere "voldsomt" på myggestik

Vi har ingen dyr, DP har godt nok en kat, men jeg tror ikke børnene er i så tæt kontakt med den - kan være jeg lige skal spørge hende i morgen.

Jeg kigger efter blærer også - tak

Anmeld

4. juli 2011

Brams

M&M's Mor skriver:

Begge mine prinsesser har lige haft skoldkopper og de startede sådan og der gik et par dage før der kom blære på...men de plejer nu ikke starte på benene  så som en anden skriver tænker jeg også om i har dyr...?

Ingen dyr herhjemme, men DP har en kat, som børnene dog ikke har tæt kontakt til. Men jeg spørger lige DP i morgen for at være sikker

Anmeld

4. juli 2011

jeanett 26

Ligner meget loppebid eller hun måske ik kan tåle pels dyr

Anmeld

4. juli 2011

M&M's Mor

Brams skriver:

Ingen dyr herhjemme, men DP har en kat, som børnene dog ikke har tæt kontakt til. Men jeg spørger lige DP i morgen for at være sikker

Selvom børnene ikke har kontakt til katten kommer lopper desværre rund i huset alligevel... men hold øje med knopperne for hvis det er skoldkopper kommer der jo nok nogle flere...men er ikke sikkert...nogen får kun ganske få så hold øje om der kommer blære på...

Anmeld

4. juli 2011

Brams

jeanett 26 skriver:

Ligner meget loppebid eller hun måske ik kan tåle pels dyr

Uhh det håber jeg godt nok ikke

Anmeld

4. juli 2011

Brams

M&M's Mor skriver:

Selvom børnene ikke har kontakt til katten kommer lopper desværre rund i huset alligevel... men hold øje med knopperne for hvis det er skoldkopper kommer der jo nok nogle flere...men er ikke sikkert...nogen får kun ganske få så hold øje om der kommer blære på...

Åhhh nej, jeg troede de nærmest skulle være op ad hinanden

Men jeg kigger og ser om der er kommet blærer i morgen, så må vi se

Anmeld

4. juli 2011

jeanett 26

min søn får sådan nogle på benene hvis han er sammen med kat og dem vi kender med kat bliver ved at sige deres ik har lopper for så vil de være ramt os. Men behøver de altså ik altid blive.

Han gik os i dagpleje og var i gæstepleje og fik dem vi spurgte om hun havde kat havde hun ik sagde hun.

Men vi fandt ud af det ik passede og det sidder jo os i møbler og det

Anmeld

4. juli 2011

Brams

jeanett 26 skriver:

min søn får sådan nogle på benene hvis han er sammen med kat og dem vi kender med kat bliver ved at sige deres ik har lopper for så vil de være ramt os. Men behøver de altså ik altid blive.

Han gik os i dagpleje og var i gæstepleje og fik dem vi spurgte om hun havde kat havde hun ik sagde hun.

Men vi fandt ud af det ik passede og det sidder jo os i møbler og det

Åhh altså, det ville bare være så træls, må vist helt sikkert høre hende i morgen tidlig nede i DP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.