Små røde pletter men ingen feber - hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.330 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Brams

Hej alle

Ja som overskriften siger, så havde min datter her til morgen små røde pletter på sine ben. Ikke ret mange og meget små, så jeg tænkte egentlig at hun i løbet af natten var blevet stukket af nogle myg f.eks.

I dag da jeg henter hende i DP, har hun så fået lidt flere (7 stk. i alt) og har nu også lidt på den ene arm.

Hun har ingen feber og er heller ikke påvirket af, at de måske klør. Er der nogen der ved hvad det kan være???? Og om det er forsvarligt at sende hende i DP i morgen????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

SussieThyssen

Brams skriver:

Hej alle

Ja som overskriften siger, så havde min datter her til morgen små røde pletter på sine ben. Ikke ret mange og meget små, så jeg tænkte egentlig at hun i løbet af natten var blevet stukket af nogle myg f.eks.

I dag da jeg henter hende i DP, har hun så fået lidt flere (7 stk. i alt) og har nu også lidt på den ene arm.

Hun har ingen feber og er heller ikke påvirket af, at de måske klør. Er der nogen der ved hvad det kan være???? Og om det er forsvarligt at sende hende i DP i morgen????

Det kan jo være hvad som helst..især når du ikke har noget billede med.

Men virker hun ikke utilpas eller har feber..så tror jeg bare du skal sende hend i DP i morgen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. juli 2011

Brams

SussieThyssen skriver:

Men virker hun ikke utilpas eller har feber..så tror jeg bare du skal sende hend i DP i morgen.

Kærligst
Sussie

Er lige ved at uploade

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Brams skriver:

Er lige ved at uploade

Hmm..det kunne godt ligne begyndelsen til skoldkopper, men..igen..det er lidt svært at se på den afstand, så det kan også være nogle små bid/stik.

Se tiden an til i morgen tidlig og se om der er kommet flere eller om der er begyndt at komme blærer på.

Anmeld

4. juli 2011

Brams

SussieThyssen skriver:

Hmm..det kunne godt ligne begyndelsen til skoldkopper, men..igen..det er lidt svært at se på den afstand, så det kan også være nogle små bid/stik.

Se tiden an til i morgen tidlig og se om der er kommet flere eller om der er begyndt at komme blærer på.

Ok, det prøver vi - tak

Anmeld

4. juli 2011

Miss T

Det ligner vores skoldkopper.

Anmeld

4. juli 2011

Caroline86

hvis det er skoldkopper burde der ret hurtigt komme blærer på, så hvis ikke der er det i morgen tidlig tror jeg du kan være rolig omkring det for mig ligner det nogle af de mange mange forskellige insektbid/-stik ungerne redder sig her om sommeren Laura har masser som hun får når hun tumler rundt i græsset, leger i sandkassen eller drøner rundt og falder osv

Når hun ikke virker generet af det og/eller syg, så synes jeg bare du skal sende hende afsted DP skal jo nok ringe hende hjem hvis de ikke er trygge ved at have hende der

knus

Anmeld

4. juli 2011

kamtok

Brams skriver:

Hej alle

Sådan nogle har min søn også engang imellem - og jeg tror heller ikke de generer ham. Jeg aner ikke hvad de kommer af, men tror ikke det er stik, for vi har ingen insekter i lejligheden af bideslagsen (det ville jeg vide, for de ville æde mig levende)..

Anmeld

4. juli 2011

Xady

har i dyr? for så kunne det got være loppebid..

for da drengene havde været sammen med en kat der havde lopper fik de noget der ligner maget det :/

ellers må du holde øje med om der kommer blære på og om der kommer feber for så kunne det tyde på skoldkopper..

Myggestik syntes jeg ofte er større når vi snakker om børn da de som regl reagere "voldsomt" på myggestik

Anmeld

4. juli 2011

M&M's Mor

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Begge mine prinsesser har lige haft skoldkopper og de startede sådan og der gik et par dage før der kom blære på...men de plejer nu ikke starte på benene  så som en anden skriver tænker jeg også om i har dyr...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.