Julekort....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jep de blev alle skrevet onsdag i sidste uge, og sendt dagen efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2008

A.

twinboys skriver:

Jubiii så er alle julekortene skrevet og gjort klar til at komme i postkassen i aften...

Har du fået skrevet julekort???

Majbrittt

ja vores julekort er kommet hjem idag så sidder lige og er helt blank ved ikke hvad jeg skal skrive

Anmeld

13. december 2008

Miss BananaHammock

Det er kun blevet til 2 stk for vores vedkommende i år. Et til min farmor og et til min kærestes mormor, men vi er også så heldige at vi ser næsten alle dem vi ellers ville have skrevet til selve juleaften, så mon ikke de tilgiver os. Vi har desuden slet ikke modtaget et eneste, så tror måske at vores generation har givet op og er gået til en email metoden Men måske bliver det sjovere når der kommer en bette en at tage billeder af!

Anmeld

13. december 2008

jolu

Endnu ikke..... men de ligger klar til at bliv skrevet...

Twinbys (tror jeg nok det er ) sikke skønne billeder af dine drenge.,,,,

Anmeld

14. december 2008

Miamaja

agnieszka skriver:

ja vores julekort er kommet hjem idag så sidder lige og er helt blank ved ikke hvad jeg skal skrive

du behover ikke at skrive noget sarligt. jeg gider nasten aldrig selv lase en laang smore.. hellere en en kort hyggelig hilsen synes kortet i sig selv er det vigtigeste

Anmeld

14. december 2008

twinboys

jolu skriver:

Endnu ikke..... men de ligger klar til at bliv skrevet...

Twinbys (tror jeg nok det er ) sikke skønne billeder af dine drenge.,,,,

Åhhh tak for dine søde ord... Majbritt

Anmeld

14. december 2008

Lise

Nej, jeg skriver ikke nogen julekort - så flittig er jeg ikke... Synes også de er lidt trælse at modtage, for ved ikke helt hvad jeg skal gøre af dem. Hvis jeg havde sådan et køleskab med magneter på, kunne de jo hænge der, men det har jeg ikke... så ligger de et eller andet sted, indtil jeg kan få mig til at skille mig af med dem..

MEN jeg synes det er super hyggeligt med sådan nogle julebreve, hvor afsenderen har skrevet om året der gik - alle de gode, og evt. mindre gode ting der er sket... Måske man skulle skrive sådan et... - hmm...måske næste år...

Hilsen Lise - der heller ikke er til postkort

Anmeld

14. december 2008

MorCamilla

Vi har skrevet og sendt vores, det gjorde vi allerede først i december.. Med et dejligt billede af Mikkel på...

Anmeld

14. december 2008

Balderson

Jep, der er skrevet og alle er sendt afsted...

Anmeld

14. december 2008

Mette+Mathias

Mette+Mathias skriver:

Jeg er i fuld gang, har vist skrevet omkring 10 ud af 25-30 stykker.

Jeg plejer heller ikke at bruge julebillede, men i år fik jeg lavet et som bare er supergodt - synes jeg *gg*

Jeg har lige uploadet det (tror jeg, at jeg har), så tag et kig når det bliver valideret.

Og nu er de skrevet, frankeret og lukket, og klar til at sende imorgen.

Tag gerne et kig på mine dejlige unger i mit album, - jeg kan ikke hitte ud af at lægge dem ind som profilbillede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.