Julekort....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du fået skrevet julekort

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.917 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. december 2008

twinboys

Jubiii så er alle julekortene skrevet og gjort klar til at komme i postkassen i aften...

Har du fået skrevet julekort???

Majbrittt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2008

twinboys

- skriver:

Jeg er i gang...

Har skrevet 5... mangler lige en 10 stykker endnu

Super...

Ja jeg er færdig med 41 julekort...

Er ikke sikker på at jeg har husket alle...

Men får vi et, hvor vi ikke har sendt til må jeg jo lige fikse et til dem også...

Majbritt

Anmeld

12. december 2008

BellaT

Hold da op hvor er I flittige! Har I så skrevet sådan et laaangt brev om hvad der er sket i løbet af året? Eller er det et kort med julebillede I har sendt?
Jeg skriver ikke julekort, men måske engang når jeg bliver ældre... Endnu ældre end jeg er i forvejen altså, he he.

Helle....

Anmeld

12. december 2008

Fam. Madsen

hej... jep jeg er færdig og har fået dem sendt det gjor jeg igår.. vi har sendt 15 julekort med billede på at sønnen...

v har skreven en lille hilsen bag på til hver enkel som har fået et har skreven julekort siden jeg flyttet hjemme fra

sandra

Anmeld

12. december 2008

fam.4xc

Har sendt 18 stk ud med et billed af pigerne - dog ik et julebilled for jeg synes de skal ku ha glæde af dem året rundt

Anmeld

13. december 2008

twinboys

Ja jeg har skrevet et juledigt... og selvfølgelig er mine skønne drenge både foran og bag på kortet...

Majbritt

Anmeld

13. december 2008

Miamaja

jaa, de blev da sendt for over en uge siden...

Anmeld

13. december 2008

Mette+Mathias

Jeg er i fuld gang, har vist skrevet omkring 10 ud af 25-30 stykker.

Jeg plejer heller ikke at bruge julebillede, men i år fik jeg lavet et som bare er supergodt - synes jeg *gg*

Jeg har lige uploadet det (tror jeg, at jeg har), så tag et kig når det bliver valideret.

Anmeld

13. december 2008

Heidi B

Jep jeg er færdig.... Jeg gemmer dem fra sidste år, skriver kun til dem vi fik fra sidste år.... Har prøvet at skrive 42 et år, men det gider jeg ikke mere... Vi har lagt billede i af børnene, men ikke et julebillede for drengene ville ikke have nissehue på....

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806 og bonusdatter Ida på 12 år!!!!!

Anmeld

13. december 2008

xxx

Ja til en forandring har jeg fået sendt i år, også kun fordi jeg lige faldt over en anderledes form for julekort

http://www.bricksite.com/fammoeller?id=178415

Her kan I både se og høre det.

Glædelig jul til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.