Ville nok vælge ikke at købe bukser og trøjer i str. 50. Den størrelse tøj bruge de fleste maks i 1 uge, og det deler sig hele tiden på midten, ville heller have nogle fine sparkedragter og heldragter som kunne bruges om dagen. Når man ikke bruger natdrageter.
Jeg har en datter fra December og hun havde også kun 2 huer. Det var fint, en til at bruge og en til vask. Det lykkedes aldrig hende at få snavset mere en en hue til af gangen. De bliver jo sjældent rigtig snavset.
Kan evt anbefale ByJezz bodyer, de langærmede er jeg rigtig glade for om vinteren, da de er godt tykke. Og den lille størrelse passer både til str. 50-56 og 62, så man skal ikke have så mange bodyer når de passer til så mange størrelser.
Og som de andre skriver så tror jeg, det er smart at vente med at købe nogle af tingene, F.eks Bleer, en pakke er nok(min datter nåede kun at bruge 1 pakke inden, hun skulle have et større størrelse), Ammebh ville jeg aldrig købe før fødslen, dine bryster ændre størrelse når mælken falder til, så det er ikke nemt at vælge den rigtig størrelse ammebh før du har født og mælken er faldet til.
Så er der forskel på en kørepose og en voksipose, ved ikke om du vil have begge dele eller du kun mener voksiposen - men man behøver ikke både en voksipose og en lift. Jeg har kun brugt lift. Andre bruger kun voksiposen. Er få der få glæde af at have begge dele.
Ville nok også vente til en uge efter fødslen med at købe en brystpumpe, Hvad hvis du ikke kan amme, så er der jo ingen grund til at stå med sådan en. (regnede selv med at skulle amme, men havde desværre intet mælk, så det går ikke altid som man regner med) Og du har ikke nogen glæde af den den første uge, der er alligevel ikke noget at malke ud af.
Og så mangler du vådunderlagen. Altså vandtætte lagner til lift, barnevogn og seng. Til at ligge under et almindeligt lagen, når din baby over gylper eller tisser i sengen, så madressen ikke bliver ødelagt. (De er billige i Ikea)