ano14316 skriver:
sengen er sådan en som vi sætter fast på vores seng, så den regner jeg med at skal bruge fra start.. ret mig gerne hvis jeg tager fejl
det er sådan en her http://www.babytorvet.dk/shop/babybay-babyseng-hvidlakeret-511p.html
jo det er det.. men manden vil gerne have sele og jeg vil gerne have slynge.. og nej det er ikke et must, men vil gerne have det hjemme..
hvor mange stoflbeer? jeg har ingen anelse.. altså snakker vi 30 eller 50?
d-dråber?? hvad er det?
nåhh ja.. har jeg ikke skrevet på, men jeg gigant nat bind, det må være nok ik?
synebetræk er en del af sengetøg
ja huerne er primært til udendørs brug.. da jeg jo har termin i oktober.. tror du virkelig 2 er nok?
gud hvor føler jeg mig uvidende.. 
den seng der... er det ikke bare lir? det første jeg tænkte var;" barnet kan da falde ud der hvor jeres senge mødes når det bliver større og ligger og mosler rundt..." jeg havde bare brugt liften og sparet de 1600,- . og så bruge pengene på en rigtig seng istedet for. men nu skal jeg ikke fortælle dig hvordan du skal gøre det, jeg havde bare valgt anderledes. jeg brugte mange stofbleer, så mit behov lå på 30-40 stykker - jeg gad ikke vaske HVER DAG
man ved jo aldrig hvor nem ens baby er... eller om der kommer en med kolik. mine drenge gylpede MEGET så jeg brugte mange til dem men ikke til min pige (jeg har tre...)
ang. huerne, til min tredje, han er født 24 dec. en meget kold tid - og jeg havde 6-7 huer til ham. jeg brugte MAX 2!!!! tåbeligt at jeg brugte penge på alle de huer
. du kan jo starte med to, hvis du så får brug for flere - køb flere...
d-dråber er noget de skal have fra de er 14 dage og frem til de er et år. du kan sikkert godt vente med at købe dem til de er nødvendige, men igen, du ved ikke om det er et nemt barn der tillader dig at sove og lige pludselig er det tid til de dråber. jeg købte dem, så havde jeg dem.
natbind, jeg brugte de store natbind - det var nok til mig. kan ikke huske hvor mange dage efter fødslen jeg brugte de helt store bind, 1-2 dage(tror jeg) resten af tiden var alm størrelse nok.