kan babysleeper fra Rømer bruges som "lift"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

ano14316

oerbaek skriver:

men liften kan jo klappes sammen så den ikke fylder mere end max 5 cm i højden  

okay.. det vidste jeg så ikke.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg vil sige nej - den kan ikk bruges som lift..
Vi havde selv lejet den til astrid i et par måneder.. Og den er virkelig stor, tung og klodset at flytte med..
Så når den først sidder i bilen - ja, så sidder den..
Har du i øvrigt tre seler bag i din bil..? Der skal bruges en midtersele til at montere stolen med..
Derudover, kunne den og vores rømer king autostol kun LIGE være på bagsædet i vores passat - så den fylder virkelig meget..!
Så mit råd vil vist være, at købe en alm autostol, og en barnevogn med lift til..

Anmeld

4. juli 2011

ano14316

AnjaM skriver:

jeg vil sige nej - den kan ikk bruges som lift..
Vi havde selv lejet den til astrid i et par måneder.. Og den er virkelig stor, tung og klodset at flytte med..
Så når den først sidder i bilen - ja, så sidder den..
Har du i øvrigt tre seler bag i din bil..? Der skal bruges en midtersele til at montere stolen med..
Derudover, kunne den og vores rømer king autostol kun LIGE være på bagsædet i vores passat - så den fylder virkelig meget..!
Så mit råd vil vist være, at købe en alm autostol, og en barnevogn med lift til..

ja.. den er virkelig stor.. 

men jeg vil gern bruge sådan en de første par mdr.  og så herefter alm. autostol.. godt at vide det der med midterselen.. men det har jeg hendigvis.. 

Anmeld

4. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
ano14316 skriver:

ja.. den er virkelig stor.. 

men jeg vil gern bruge sådan en de første par mdr.  og så herefter alm. autostol.. godt at vide det der med midterselen.. men det har jeg hendigvis.. 

det kan jeg godt forstå..
Vi var også glæde for den som autostol..
Rigtig meget held og lykke med at finde den rigtige løsning..

Anmeld

4. juli 2011

henh01

hej jeg har hørt noget om at man kan købe et stativ til at sætte bagpå bilen til at have klapvogn/banrevogn hængende på Måske det var en mulighed?

Anmeld

4. juli 2011

ano14316

henh01 skriver:

hej jeg har hørt noget om at man kan købe et stativ til at sætte bagpå bilen til at have klapvogn/banrevogn hængende på Måske det var en mulighed?

nej vi skifter bilen ud.. 

Det her er bare det første ud af mange følgende pladsproblemer.. 

Anmeld

4. juli 2011

henh01

ano14316 skriver:

nej vi skifter bilen ud.. 

Det her er bare det første ud af mange følgende pladsproblemer.. 

fortæl mig om det... bor i en 3 værelses lejl 2 voksne og 2 børn... Flytter heldigvis i noget større helt nyt 1 jan

Jeg har en kombi til salg hvis du mangler. den fylder ikek så meget - så der kan stadig være lidt ekstra i bagagerummet på en stationcar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.