kan babysleeper fra Rømer bruges som "lift"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

ano14316

Hej

Jeg har lige et spørgsmål.. jeg er ikke helt sikker på hvor god komforten er i Rømers baby sleeper... så derfor er mit spørgsmål om den kan erstatte liften, hvis man er ude, altså ikke om den kan erstatte liften i barnevognen, men kun når man er ude i den allerførste tid...

Årsagen til at jeg spørg er at - som man kan se  https://www.baby.dk/debat/119392pi1/babyudstyr/lille-barnevogn-uden-at-gaa-paa-kompromi.aspx - så har vi et lille problem med at finde en barnevogn vi kan have plads til i bilen. 
Og vi er nok kommet dertil at vi er nød til at udskifte bilen men er ikke sikkert at det er fået i orden inden baby kommer..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Kamulla

nej det syntes jeg ikke man kan...

men hvorfor ikke købe en billig klapvogn og så en lift??? for du kan sætte liften ned i klapvognen når sædet ligger helt ned (self sådan en du skal have fat i)

Anmeld

4. juli 2011

ano14316

nej det syntes jeg ikke man kan...

men hvorfor ikke købe en billig klapvogn og så en lift??? for du kan sætte liften ned i klapvognen når sædet ligger helt ned (self sådan en du skal have fat i)

hvorfor synes du ikke man kan? Altså fordi den er dårlig eller?

problemet ligger ikke i om den er billig, men der er ikke plads i bilen. min bils bagsæde er 120 bredt og der kan ikke engang stå en kasse øl på det bredeste sted i bagagerummet. det er en chevrolet spark. 

Altså det det handler om er om bebsen kan ligge i sleeperen mens vi besøger bedsteforældre m.m.

ligesom mange bruger autostolen - dette synes jeg så er helt forkert!

Anmeld

4. juli 2011

Kamulla

ano14316 skriver:

hvorfor synes du ikke man kan? Altså fordi den er dårlig eller?

problemet ligger ikke i om den er billig, men der er ikke plads i bilen. min bils bagsæde er 120 bredt og der kan ikke engang stå en kasse øl på det bredeste sted i bagagerummet. det er en chevrolet spark. 

Altså det det handler om er om bebsen kan ligge i sleeperen mens vi besøger bedsteforældre m.m.

ligesom mange bruger autostolen - dette synes jeg så er helt forkert!

nårh.. troede du ville erstatte den med lift på fuldtid.. for nu er det jo ikke en lift, og der lidt mere hård i det.. men som sagt.. jeg havde nok valgt det andet til længere ture.. men overvej at købe stel til autostolen så.. havde jeg til Noahs.. det var erfekt når jeg skulle handle og han var faldet i søvn.. så sog jeg autostolen og klikkede på mens jeg handlede..

syntes hverken man skal bruge den ene elelr anden autostol som erstatning for barne/klapvogn..

men det jeg snakker om er jo ikke en stor klapvogn.. men lille parably klapvogn.. du kan få nogle lægre nogle fra Zero2four eks. de kan være i ALLE biler.. bare et valg jeg havde taget til start hvis det var mig

Anmeld

4. juli 2011

LISBETH:-)

Personligt ville jeg have en autostol til når barnet sidder i bilen og en voksi pose (der intet fylder og kan komme i alle vogne) med bærerplade som bebs kan ligge i når man er ude af bilen/på besøg.

Voksien kan også komme ned i f.eks en indkøbsvogn så bebs ligger ned mens man handler og ikke skal sidde i autostolen!

Anmeld

4. juli 2011

Maja_4000

lisbeth2910 skriver:

Personligt ville jeg have en autostol til når barnet sidder i bilen og en voksi pose (der intet fylder og kan komme i alle vogne) med bærerplade som bebs kan ligge i når man er ude af bilen/på besøg.

Voksien kan også komme ned i f.eks en indkøbsvogn så bebs ligger ned mens man handler og ikke skal sidde i autostolen!

Anmeld

4. juli 2011

ano14316

lisbeth2910 skriver:

Det bliver nok også så noget vi ender med.. jeg synes bare voksiposen er så udsat i forhold til en lift..  men det er nok bare mig.. 

Anmeld

4. juli 2011

oerbaek

hvorfor så ikke bare tage liften med fra barnevognen når i er nogle steder??? den fylder ikke så meget  

Anmeld

4. juli 2011

ano14316

oerbaek skriver:

hvorfor så ikke bare tage liften med fra barnevognen når i er nogle steder??? den fylder ikke så meget  

egentlig fordi jeg var i tvivl om den kunne være i bilen når jeg også ahr monteret babysleeper.. men det må den kunne... 

Anmeld

4. juli 2011

oerbaek

ano14316 skriver:

egentlig fordi jeg var i tvivl om den kunne være i bilen når jeg også ahr monteret babysleeper.. men det må den kunne... 

men liften kan jo klappes sammen så den ikke fylder mere end max 5 cm i højden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.