åh for pokker de mænd, rettere min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

1000Ben

Ej hvor lyder det dog hårdt for dig, du er jo mor for ham også.... Jeg er 100 % sikker på, at du ville blive et lykkeligt lykkeligt menneske og mor, hvis du forlod ham. Ja det ville være hårdt i starten, MEN så ville du begynde at mærke friheden (ingen til at fortælle dig at du ikke er god nok) Ud fra hvad du beskriver, vil jeg også klart mene at han har en dep. det er meget tydelige tegn, men når du så forklare at han altid har været sådan, kan jeg desværre også være bange for, at det bare er "sådan han er" og det er jo skræmmende..... Jeg ville ønske at du ville tage springet og gå, for du lever kun 1 gang og det dér er der ingen mennesker som skal leve med - ungerne bliver jo også påvirket og som forældre vil man jo gerne "fremvise" det perfekte svar på hvordan man bør være som "voksen" - og det er ikke just sådan en du lever sammen med... Har du nogle du kan støtte dig op af, hvis du forlader ham, for efter så mange år, kommer du ikke udenom at det vil være rigtig hårdt - men når du så kommer ud over det - SÅ VIL DU FØLE EN KÆMPE LETTELSE - det lover jeg dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

sandorff

mortilflere skriver:

Du er sikker på han ikke har en depression ???

lige min tanke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.