Er det trodsalderen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

TbCp

Livas mor skriver:

Det er dejligt at høre.. MANGE TAK

Det er lige præcis sådan Liva er, som din Liva var.. Og hold nu op det er hårdt. Jeg ringede faktisk selv til min mor forleden og sagde "Liva får det sikkert bedre hos nogle andre forældre.. Vi kan intet gøre rigtigt, vi ødelægger hende jo"!

Bliver bare så forbløffet over at sådan et lille blidt menneske kan forvandle sig til det stik modatte fra den ene dag til den anden.. Dr. Jekyll and mr. Hyde go home

Ja det kan være helt vanvittigt!

Hun er slet ikke så slem længere nu (snart 4 år) Selvom hun stadig er en temperamentsfuld pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mi

Det er helt normalt, og går over i 20 års alderen

Anmeld

5. juli 2011

Hasselnødden

Elias er 17 mrd  Og jeg kan se lidt af det hele i ham allerede... selvstændighedalderen.. stakkels pus. Tænk at skulle igennem den for at blive en hel lille person... deres små indre bliver jo revet i tusindevis af stykker i splittelsen... - og sjovt nok så voldsom den periode er i et barns liv, så kan jeg bestemt ikke huske hvordan jeg var - men vil gerne tro det fortsætter til 20 års alderen  for dét KAN jeg da erindre  

Anmeld

5. juli 2011

BinaMor

gabriella var ligesådan. jeg var højgravid i varm sommer og helt ødelagt. nøj det var hårdt. jeg følte mig næsten helt failer agtig og sys jeg verden eeeeneste i verden der ikke kunne styre min unge

men jeg overlevede... så jeg har ikke andre råd end at overlev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.