Er jeg utro ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Tja.. Så må du skære det ud i pap
Man gider jo heller ikke at stemples som "hende den utro".

Jeg havde heller ikke flere følelser da jeg gjorde det og forholdet sluttede lige efter. Men det er stadig ikke i orden han har jo følelser for dig, så han bliver jo såret.

Ja ved godt han bliver såret ,... MEGET... Han har været vild med mig i 7 år... og vi har været kærester før.. Men gået galt hver gang.. Der er bare noget ved ham, som vækker det dårlige i mig

Skal os ha det skåret ud.. Og er os nød til at fortælle om denne episode, for ellers vil det nage mig resten af mit liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg står i en lidt akavet situation... Jeg har en kæreste, men har ingen følelser for ham, bestemt INGEN.... Og har os fortalt ham at jeg ikke er klar til en kæreste... Da det kun er 7 mdr siden jeg blev single... Jeg har været sammen med ham i en måned ca... Men stadig ingen følelser... Ved godt i vil sige at jeg skal gøre det forbi, og det er os min plan...

MEN MEN MEN... Nu er jeg jo os bare et menneske.. Og her den anden dag valgte jeg at spørge min eks (min datters far) om vi ikke sku sove sammen og ha sex.. hvilket vi så lige har haft... 

Og ingen dårlig samvittighed på min front... Så mit spørgsmål. 

Er det utroskab?

Ja selvfølgelig..hvis du har en kæreste...så vil det ALTID være utroskab, hvis du går i seng med en anden..uanset om du elsker ham eller ej.

Så se at få ryddet op i dit kærlighedsliv, inden du begynder på noget nyt med en anden, også selvom denne kun er en x.

Hvordan ville du forresten selv have det, hvis du troede du havde en kæreste og han så lå i med en anden, også selvom han ikke liiige havde fået taget sig sammen til at fortælle dig at han ikke følte noget for dig??

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Du kan jo lægge ham på is... Sige det er slut basta...

Ja du er utro..

go ide

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja selvfølgelig..hvis du har en kæreste...så vil det ALTID være utroskab, hvis du går i seng med en anden..uanset om du elsker ham eller ej.

Så se at få ryddet op i dit kærlighedsliv, inden du begynder på noget nyt med en anden, også selvom denne kun er en x.

Hvordan ville du forresten selv have det, hvis du troede du havde en kæreste og han så lå i med en anden, også selvom han ikke liiige havde fået taget sig sammen til at fortælle dig at han ikke følte noget for dig??

Kærligst
Sussie

Det værste er at han VED jeg ikke er klar til en kæreste... Og at mine følelser ikke er der... 

Men jo jeg skal ha gjort det forbi... Men skal ha fundet den bedste måde at gøre det på... Uden at træde for meget på ham

Anmeld

3. juli 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Ja ved godt han bliver såret ,... MEGET... Han har været vild med mig i 7 år... og vi har været kærester før.. Men gået galt hver gang.. Der er bare noget ved ham, som vækker det dårlige i mig

Skal os ha det skåret ud.. Og er os nød til at fortælle om denne episode, for ellers vil det nage mig resten af mit liv

Jeg fortalte aldrig om den episode - og har stadig ikke dårlig samvittighed. Jeg gjorde det bare forbi, som jeg skulle have gjort laaaaang tid før.

Men hvis du ikke har dårlig samvittighed - hvorfor vil det så nage dig?

Synes virkelig at du skal slå seriøst op med ham - så kan du nyde alle de andre fyre i fred..

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Jeg fortalte aldrig om den episode - og har stadig ikke dårlig samvittighed. Jeg gjorde det bare forbi, som jeg skulle have gjort laaaaang tid før.

Men hvis du ikke har dårlig samvittighed - hvorfor vil det så nage dig?

Synes virkelig at du skal slå seriøst op med ham - så kan du nyde alle de andre fyre i fred..

Fordi jeg godt kan li at være ærlig..

Får ham os skrottet

Anmeld

3. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Det må vel sådan set være dit problem.

Der er da absolut ingen grund til at såre din kommende ekskæreste mere end højst nødvendig, bare fordi du skal have renset din samvittighed.

Desuden tvivler jeg på, at han er "dum som snot". Der er da ingen der render rundt og har en kæreste, der hænger fast som en tæge. (Så kaldes det stalking og kræver at det er din ekskæreste og ikke kæreste)

Han prøver naturligvis at holde på dig, fordi han er vild med dig, men du har helt sikkert ikke være tydeligt nok i dine signaler og udmeldninger. Gør det forbi én gang for alle, sæt ham stolen for døren 100 % og slip også ham fri, ved at lade være med at spille ping pong med ham.

Anmeld

3. juli 2011

Sees

Kort og godt - Ja!

Håber du finder ud af det

Anmeld

3. juli 2011

aarhusmor

Selvom du ikke har følelser for "din kæreste" - må du da som minimum respektere ham - det lyder ikke som om du respekterer ham, men som minimum burde du respektere ham som om han var en hvilken som helst person - og respekt er respekt for hans følelser. Slå det fast en gang for alle at du ikke har følelser for ham og at du stadig har sex med din x, eller har lyst til det.

Og prøv så og se om ikke du kan bruge din tid på at finde ud af hvad du har brug for, for at komme videre.

Anmeld

3. juli 2011

Meliora

Anonym skriver:

har prøvet at forklare ham det.. Men han mener bare jeg skal have tid til at vænne mig til en ny... Hvilket jeg tydeligvis ikke er klar til

vænne sig til en ny???? OMG. Nu er det jo ikke en ny seng du har anskaffet dig, men en ny mand.

Hvorfor gå ind i et forhold, når man ikke er forelsket i den anden person? Det er da det mærkeligste jeg længe har hørt

Og JA, det ER utroskab, og det er BARE ikke i orden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.