Er jeg utro ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg står i en lidt akavet situation... Jeg har en kæreste, men har ingen følelser for ham, bestemt INGEN.... Og har os fortalt ham at jeg ikke er klar til en kæreste... Da det kun er 7 mdr siden jeg blev single... Jeg har været sammen med ham i en måned ca... Men stadig ingen følelser... Ved godt i vil sige at jeg skal gøre det forbi, og det er os min plan...

MEN MEN MEN... Nu er jeg jo os bare et menneske.. Og her den anden dag valgte jeg at spørge min eks (min datters far) om vi ikke sku sove sammen og ha sex.. hvilket vi så lige har haft... 

Og ingen dårlig samvittighed på min front... Så mit spørgsmål. 

Er det utroskab?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Novbaby

Ja for dælen da! det slet ikke i orden! selvom du ikke har nogle følser for ham er det meget forkert at du holder din kæreste for nar!

Anmeld

3. juli 2011

lilledittemor

"kender godt situationen" og har prøvet noget lignende (er ikke stolt at det (tidligere forhold)) - synes helt bestemt at det er utroskab.

Drop ham den anden og gør som du har lyst til uden at såre nogen..

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

"kender godt situationen" og har prøvet noget lignende (er ikke stolt at det (tidligere forhold)) - synes helt bestemt at det er utroskab.

Drop ham den anden og gør som du har lyst til uden at såre nogen..

os min tanke... Men har fortalt ham det, altså ikke at jeg har været sammen med eksen, men at det ikk fungere.. Men han er typen der er dummere end snot og skal ha det skåret ud i pap...

Anmeld

3. juli 2011

FrkT

Selvfølgelig er det utroskab, når du er i et forhold med én og er sammen med en anden. Så JA, det er helt sikkert utroskab.

Og vil da også sige, at når du ingen følelser har for ham din kæreste, og ikke engang har dårlig samvittighed over hvad du har gjort, var det så ikke mest fair overfor din nuværende kæreste at være ærlig og fortælle ham det som det er, for det skal ud fra det du skriver, da tydeligvis ikke være jer.

Anmeld

3. juli 2011

Mi

Du har en kæreste, og har sex med en anden mand...og spørger om det er utroskab???????

JA

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Selvfølgelig er det utroskab, når du er i et forhold med én og er sammen med en anden. Så JA, det er helt sikkert utroskab.

Og vil da også sige, at når du ingen følelser har for ham din kæreste, og ikke engang har dårlig samvittighed over hvad du har gjort, var det så ikke mest fair overfor din nuværende kæreste at være ærlig og fortælle ham det som det er, for det skal ud fra det du skriver, da tydeligvis ikke være jer.

har prøvet at forklare ham det.. Men han mener bare jeg skal have tid til at vænne mig til en ny... Hvilket jeg tydeligvis ikke er klar til

Anmeld

3. juli 2011

Lisbeth1985

JA!!!!

Anmeld

3. juli 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

os min tanke... Men har fortalt ham det, altså ikke at jeg har været sammen med eksen, men at det ikk fungere.. Men han er typen der er dummere end snot og skal ha det skåret ud i pap...

Tja.. Så må du skære det ud i pap
Man gider jo heller ikke at stemples som "hende den utro".

Jeg havde heller ikke flere følelser da jeg gjorde det og forholdet sluttede lige efter. Men det er stadig ikke i orden han har jo følelser for dig, så han bliver jo såret.

Anmeld

3. juli 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

har prøvet at forklare ham det.. Men han mener bare jeg skal have tid til at vænne mig til en ny... Hvilket jeg tydeligvis ikke er klar til

Du kan jo lægge ham på is... Sige det er slut basta...

Ja du er utro..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.