What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Lilje82

Det kommer an på så meget, vil jeg sige.

hvordan er barnet når h*n er syg, er det f.eks. kun mor eller far der dur, for så ville jeg nok blive hjemme.

Og ellers ville jeg tage afsted, hvis det var ok med bedsteforældrene og så lade det stå åben til at de kunne ringe efter mig og tage hjem, hvis det skulle blive en nødvendighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

L.J.L

Min mening:

Når baby er syg har den behov for forældrenes tryghed, så jeg ville aldrig overlade mit barn til andre hvis det var sygt med feber. Også ligeså meget for min egen skyld, ville slet ikke kunne hygge mig hvis jeg vidste at mit barn var sygt og jeg ikke var i nærheden.

Anmeld

2. juli 2011

Preghiera

mth1987 skriver:

Umiddelbart ville jeg høre bedsteforældrene hvad de siger til at passe når h*n ikke er frisk, kan jo være de ikke orker at sku passe en pylret unge og hvis de stadig gerne ville så ville jeg kaste mig ud i det, men fortælle at de sku holde mig underettet for hvis mit barn slet ikk vil passes af andre når det skidt så bliver man jo hjemme. Så se hvordan barnet tager det at blive passet af andre og hvis det ikk er noget problem så skal i da bare give den gas i byen Det bare min mening ka jo være der nogen der ikk er enige

Jeg er enig

Og så idet det hamdler om tænderne. Det kan være rigtig slemt for børnene, det er slet ikke dét, men det er alligevel noget mere "trygt" end hvis det nu var influenza eller andet der kunne udvikle sig og blive værre.. barn med feber pga ømme tænder ville jeg ikke blive så nervøs for at forlade et par timer. Jeg ville bare ha' mobilen hos mig konstant

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

HMm... Den er lidt svær.... 

HVem er jer kender dem til dimissionen bedst?

alt afhængig af situationen og jeres egen tryghed, så ville jeg nok starte med at tage et par timer afsted. Aftal på forhånd, hvem der står stand by til den lille.. for den ene af jer kan jo sådan set godt deltage fuldt ud i festen, så står den anden blot med det overordnede ansvar.. ;-)

Men så længe det er tænder og sådan, så ville jeg lægge ud med et par timer. og hvis farmor ringer og siger at lille bøf er meget ked, så tager den ene hjem, og den anden kan fortsætte festen.. 

det var umiddelbart mit bud :-D

Vi kender ham vidst lige godt! Kæresten og jeg har været sammen siden vi var meget unge, så vi har stort set kun fælles bekendte

Vi har talt om at tage afsted begge to, men så tage bilen, så en af os kan komme hurtigt hjem, hvis det skulle udvikle sig!

Anmeld

2. juli 2011

eElak

Anonym skriver:

Vi kender ham vidst lige godt! Kæresten og jeg har været sammen siden vi var meget unge, så vi har stort set kun fælles bekendte

Vi har talt om at tage afsted begge to, men så tage bilen, så en af os kan komme hurtigt hjem, hvis det skulle udvikle sig!

God ide... 

Find den alkoholfrie chauffør og så tillad jer selv at have en aften ude.. farmor skal nok klare det.. hvis ikke er mobilen jo opfundet :-D

Anmeld

2. juli 2011

Rosa

Jeg ville sende den af os afsted som havde størst tilknytning til den festen drejer sig om. Så kunne den anden forælder blive hjemme hos baby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.